Od 30 marca Wydział Komunikacji ponownie otwarty- W związku z powyższym wprowadzamy następujące zmiany organizacyjne, które dostosowaliśmy do aktualnie panującej w naszym kraju sytuacji pandemicznej. Będziemy obsługiwali wyłącznie osoby legitymujące się potwierdzeniem rezerwacji terminu. Można tego dokonać na dwa sposoby - internetowo lub telefonicznie pod numerem 33 47 09 500. Do odwołania wyłączyliśmy z używania poczekalnię wydziału, ponieważ chcemy zapobiec tworzeniu się skupiska oczekujących na załatwienie sprawy.- mówi Sylwia Pieczonka, rzeczniczka Starosty Cieszyńskiego. - Każdy klient po rozpatrzeniu sprawy zostanie powiadomiony telefonicznie przez pracowników wydziału o możliwości odbioru dokumentów, dlatego prosimy wszystkich zainteresowanych o podanie numeru kontaktowego we wniosku. Wszystkich, niezależnie od charakteru załatwianej sprawy, prosimy również o zastosowanie się do wskazówek osoby pilnującej porządku przy wejściu do budynku, co realnie przełoży się na sprawniejszą obsługę- podsumowuje rzeczniczka. Gdzie można znaleźć formularze wniosków? Wszystkie potrzebne dokumenty można wypełnić wcześniej przed planowaną wizytą w Wydziale Komunikacji! Przypominamy, że informacje dotyczące sposobów załatwiania spraw należących do właściwości Wydziału znajdują się na stronach internetowych Starostwa Powiatowego w Cieszynie. - Wszystkie osoby, których rezerwacja wizyty nie doszła do skutku ze względu na czasowe zamknięcie Wydziału Komunikacji, są informowane drogą telefoniczną przez naszych pracowników o dostępności nowego terminu. Za powstałe utrudnienia przepraszamy i jednocześnie dziękujemy wszystkim zainteresowanym za wyrozumiałość - przekonuje Pieczonka. Informacje, w jaki sposób można załatwić sprawę w Wydziale Komunikacji w czasie panującej pandemii koronawirusa SARS-CoV2 można znaleźć: TUTAJ
|
reklama
|
Dodaj komentarz