Cieszyn: 1 maja rusza program "Naprawmy To"Cieszyn, jak każde miasto wymaga naprawy pod względem ogólnopojętej infrastruktury. Trzeba także pamiętać, że miasto jest dla ludzi, a nie ludzie dla miasta. W praktyce wygląda to tak, że jeśli zauważymy np. zniszczony przystanek lub inną usterkę to mamy możliwość zgłoszenia, wykorzystując aplikację mobilną na swoim telefonie bądź na komputerze za pośrednictwem strony internetowej. Warto zaznaczyć, że każdą sprawę można zgłosić podpisując się swoim imieniem i nazwiskiem bądź całkowicie anonimowo. Jak wynika z danych portalu „NaprawmyTo” najczęściej zgłaszane są problemy związane właśnie z infrastrukturą, m.in. wyrwy w jezdni, uszkodzone chodniki, zniszczone wiaty autobusowe czy zatkane studzienki. Nie są to skomplikowane naprawy jednak często przez służby bywają niezauważone. Mieszkańcy dzięki takim narzędziom również sami mogą zadbać o poprawę jakości życia w swoim mieście. - Jest to rozwiązanie, które zwiększa możliwości partycypacji mieszkańców. Będzie można w ten sposób zainicjować działanie odpowiednich instytucji. Do zgłoszenia będzie można dołączyć nie tylko konkretną lokalizację, ale także materiał zdjęciowy. Mieszkaniec nie musi już się zastanawiać, gdzie zgłosić problem, do którego wydziału lub instytucji. Zgłoszenia będą zbierane w jednym miejscu i dalej kierowane do pracowników merytorycznych – mówi Jacek Bąk, komendant cieszyńskiej Straży Miejskiej. Cieszyn, jak każde miasto wymaga naprawy pod względem ogólnopojętej infrastruktury. Trzeba także pamiętać, że miasto jest dla ludzi, a nie ludzie dla miasta. Działania platformy koordynować będzie Straż Miejska w Cieszynie. Warto dodać, że po zgłoszeniu problemu lub usterki możliwe jest otrzymanie informacji zwrotnej o postępach prac w zgłoszonej sprawie. Możemy to monitorować w dowolnej chwili z poziomu telefonu lub komputera. Więcej szczegółów na temat działania można znaleźć: TUTAJ
|
reklama
|
Dodaj komentarz