Starostwo Powiatowe wprowadza zmiany w bezpośredniej obsłudze klientaW obiekcie przy ul. Granicznej 79, gdzie znajduje się Wydział Komunikacji, ograniczona zostanie liczba klientów oczekujących na obsługę. - W obiekcie przy ul. Szerokiej 13, gdzie znajdują się: Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, Wydział Nieruchomości, Wydział Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, Wydział Architektury i Budownictwa, ruchem klientów będzie kierował pracownik służby ochrony. Wejście do poszczególnego wydziału będzie możliwe tylko za okazaniem karty wstępu, która zostanie wydana przez pracownika służby ochrony. Jednocześnie w każdym wydziale może być obsługiwany tylko jeden klient. Nie dotyczy to wydawania map, wypisów i wyrysów, co będzie realizowane na dotychczasowych zasadach - mówi starosta Mieczysław Szczurek - W obiekcie przy ul. Granicznej 79, gdzie znajduje się Wydział Komunikacji, ograniczymy liczbę klientów jednocześnie oczekujących na obsługę w poczekalni wydziału. Ruchem klientów będzie kierował pracownik służby ochrony – dodaje Starosta. W związku z trudną sytuacją dotyczącą koronawirusa, starosta apeluje o załatwianie spraw w pierwszej kolejności: Podczas wizyty klienta w Urzędzie bezwzględnie obowiązuje zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, w szczególności: zachowanie odstępu od pozostałych osób, zakrycie nosa i ust maseczką lub w inny dopuszczalny sposób oraz obowiązkowa dezynfekcja rąk. Starostwo Powiatowe zastrzega sobie, iż mogą zostać wprowadzone dodatkowe obostrzenia i ograniczenia dotyczące bezpośredniej obsługi klientów.
|
reklama
|
Dodaj komentarz