Wisła szykuje kolejną akcję promocyjnąAkcja odbędzie się po raz czwarty, termin wrześniowy zdaje się być najbardziej trafionym. - Poprzez akcję chcemy podziękować turystom za sezon letni i zaprosić na kolejne wizyty w Beskidach - wyjaśnia prezes Skurzok. Organizatorzy liczą na słoneczny i ciepły weekend. Wyciągnięto wnioski z poprzedniej, pierwszy raz organizowanej przez Wiślańską Organizację Turystyczną, akcji. - Jesteśmy bogatsi o doświadczenie, wiemy, co trzeba poprawić - zapewnia Rafał Skurzok. - Termin listopadowy był problematyczny dla właścicieli kolei linowych, większość wtedy przechodziła obowiązkowe przeglądy. Termin wrześniowy pozwala nam włączyć się aktywnie w akcję - wyjaśnia Krzysztof Brożyna, administrator Stacji Narciarskiej "Cieńków". Teraz do zaangażowania się w akcji zaproszeni zostali wszyscy przedsiębiorcy związani z branżą turystyczną w Wiśle. Przypominamy, że rok temu w wydarzeniu uczestniczyły tylko podmioty zrzeszone w WOT. - Rok temu w akcję zaangażowało się 70 obiektów. W tym roku wysłaliśmy już ponad 400 zaproszeń, liczymy na większy odzew. Im więcej uczestników, tym większa szansa na sukces - przekonuje Karolina Wantulok, członek zarządu WOT. "Wisła za połowę" wspierana jest przez władze miasta. - To bardzo dobry pomysł, dobra promocja. Wrześniowy termin jest trafiony - uważa Lidia Forias, wiceburmistrz miasta. W weekend 28-30 września turyści mogą liczyć nie tylko na 50 proc. zniżki na noclegi, ale także upusty w lokalach gastronomicznych, bonusy za korzystanie z atrakcji turystycznych. Program "Wisły za połowę" cały czas się tworzy. Już wiadomo, że odbędzie się wówczas II Spotkanie z Piosenką Turystyczną i Poezją Śpiewaną "Beskidzkie Listobranie", wystawa podsumowująca konkurs fotograficzny. Na placu Hoffa będzie mieć miejsce uroczyste odsłonięcie tablicy w Alei Gwiazd Sportu, zaplanowano ponownie grę terenową. Portal gazetacodzienna.pl wspiera medialnie akcję "Wisła za połowę".
|
reklama
|
Dodaj komentarz