, czwartek 2 maja 2024
Cieszyński magistrat pyta mieszkańców o satyfakcję
Urzędnicy chcą dowiedzieć się m.in. czego dotyczyła załatwiana sprawa, w jakim wydziale i w jaki sposób była załatwiana, czy czas oczekiwania na jej załatwienie był zadowalający, a także jaka była jakość obsługi. fot: Agnieszka Kaczmarczyk



Dodaj do Facebook

Cieszyński magistrat pyta mieszkańców o satyfakcję

JM
O poziom satysfakcji z jakości obsługi postanowił zapytać mieszkańców Urząd Miasta w Cieszynie.

W ankiecie, która została opublikowana w wydawanych przez magistrat w "Wiadomościach Ratuszowych", znalazło się piętnaście pytań.

Urzędnicy chcą dowiedzieć się m.in. czego dotyczyła załatwiana sprawa, w jakim wydziale i w jaki sposób była załatwiana, czy czas oczekiwania na jej załatwienie był zadowalający, a także jaka była jakość obsługi. Pada też pytanie dotyczący strony miasta, godzin pracy urzędu, czy źródeł czerpania informacji o pracy burmistrza i urzędu. Autorzy ankiety zachęcają w końcu do zaprezentowania rozwiązań, które mogłyby przyczynić się do usprawnienia urzędu.

- Państwa oceny, uwagi i wnioski są niezwykle cenne i - w miarę możliwości - będą uwzględniane na bieżąco przy doskonaleniu usług publicznych świadczonych przez urząd miejski - zapewnia na łamach "Wiadomości Ratuszowych" Mieczysław Szczurek, burmistrz Cieszyna.

Co ciekawe ankieta została opublikowana dokładnie rok po tym, jak stowarzyszenie Bona Fides, które zajmuje się m.in. badaniem przejrzystości życia publicznego, sprawdziło, jak urzędy w województwie śląskim wywiązują się z obowiązku udostępniania informacji publicznej na wniosek. Wówczas spośród 167 urzędów w województwie śląskim cieszyński znalazł się na... 142 miejscu.

- Urzędnicy zignorowali pytanie o informację publiczną wysłane drogą elektroniczną, nie udzielili także odpowiedzi na pytanie zadane przez telefon. Wiele do życzenia pozostawia także jakość obsługi interesantów. Osoba, która odebrała telefon, przełączyła osobę dzwoniącą do innego pokoju, nie informując jej o tym - wytykali wówczas błędy twórcy raportu.

Ankietę można znaleźć w ostatnim numerze "Wiadomości Ratuszowych". Dostępna będzie również na www.um.cieszyn.pl oraz w samym urzędzie.

Komentarze: (1)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

...nie demonizujmy - każda sprawa jest inna i indywidualnie załatwiana - jedna osoba potrafi być miła bo po prostu taka jest , druga z natury jest wredna i po kontakcie z nią człowiek ma od razu złą opinie o reprezentowanej przez nią instytucji.
To co powinien zrobić burmistrz to uczulić/przeszkolić pracowników jak powinni obsługiwać mieszkańców.
...a co najważniejsze to powinien w tym remontowanym holu zrobić fajny punkt obsługi ludzi gdzie będą siedzieć kompetentne i miłe osoby które skierują do odpowiedniego działu...

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama