Jak jeździć, gdy jest ślisko?Koniecznie należy przewidywać hamowanie szacując drogę hamowania i używając na przemian hamowania silnikiem i pedału hamulca. Hamowanie musi być progresywne, aby uniknąć zablokowania kół, które spowodowałoby poślizg i utratę kontroli nad samochodem. W przypadku zablokowania kół i poślizgu, należy zwolnić pedał hamulca aby odnaleźć przyczepność, a następnie ponownie hamować progresywnie, ciągle używając hamowania silnikiem. Aby uniknąć zablokowania kół na zjazdach, można używać biegu niższego niż bieg używany w czasie suchym. Przed odcinkiem trudniejszym (duży zakręt, spowolnienie ruchu) musimy przewidzieć hamowanie, by było ono jak najbardziej progresywne, używając hamowania silnikiem. W trakcie ruszania z miejsca na śniegu, aby uniknąć ryzyka poślizgu, konieczne jest progresywne przyspieszanie. Jeśli koła ślizgają się, należy włączyć wyższy bieg, aby zmniejszyć siłę przekazywaną na koła i napędzać samochód w sposób zadowalający. Przed przejazdem zakrętu trzeba koniecznie ograniczyć prędkość, pamiętając o zwolnieniu na prostej. Aby przejechać zakręt, ruch kierownicą musi być delikatny i stały, by uniknąć zerwania przyczepności opony i utraty odpowiedzi z jej strony. W zakręcie należy zachować niewielką stałą szybkość, aby uniknąć utraty równowagi samochodu. Gdy przód samochodu stracił przyczepność, należy zmniejszyć prędkość zdejmując nogę z pedału gazu. Gdy tył samochodu jest znoszony (napęd przedni), koniecznie musimy przyspieszyć w celu odzyskania równowagi. W żadnym wypadku nie hamujmy, bo to tylko pogłębi utratę równowagi tyłu.
|
reklama
|
Prędkość gra główną role jaj jest ślisko pozdrawiam
Brak tematów czy dyskretne przypomnienie o wymianie opon na letnie już niedługo?
Moim zdaniem jak sie jeszcze klimat troche ociepli to za chwile zaczniemy uzywac opon uniwersalnych. Sa taie w ogole?
tak są całoroczne-ale jak to mówi mój Tata:jak coś jest do wszystkiego to tak naprawdę jest do du....y :-),na oponach nie ma co oszczędzać,jak kogoś niestać na nowe letnie i zimowe to go poprostu nie stać na auto.......bawią mnie ludzie którzy kupują auto za 30 tys i więcej a później "dziadują" z oponami używanymi,bieznikowanymi,łysymi........bo trza się sąsiadom koniecznie pokazać że ma się auto....a że nie ma już na opony to trudno.....:-0
Na zimowych w lecie pojeździ, gorzej na odwrót...
słuchajcie wszyscy Grzesia,nie ma lepszego znawcy tematu od niego.pełen profesjonalizm.kiedys dał mi kilka wskazówek i naprawdę pomogły.ale oprócz tego przyjezdzając do nie go to na pierwszym miejscu jest KAWA a potem profesjonalny dobór opon do rodzaju samochodu,umiejetności kierowcy itp itpGrzesiu powodzenia i dalszych sukcesów dla Ciebie i firmy
jeśli te oczywistości powyżej to dla ciebie profesjonalizm, to umiejętności kerowcy posiadasz niewielkie bardzo, niestety. A podawanie kawy klientom to standard i nie widzę powodu, żeby się zachwycać.
Ingo kup sobie uniwersalny mózg bo z nim u ciebie krucho.
a co to jest hamowanie (lub przyśpieszanie) progresywne???? Nie można tego nazwać inaczej, np. delikatne hamowanie impulsowe, powolne ruszanie, itp. ?? Hę??
Zezwolic na jazde na oponach kolcowanych. Myslicie, ze dlaczego np: w skandynawii jest o 3/4 wypadkow mniej ??? Na lod nie ma mocnych . kolce duzo pomagaja.
2s3pbar-2xn53je-tw6q9c47-0 http://online-casino-gambling-mo.lookera.net#1
online poker
[url=http://online-gambling-mo.lookera.net#3]online gambling[/url]
[url]http://urlser.com/?IQpnn#4[/url]
[http://urlser.com/?3kTmj#5 auto insurance quotes]
"online poker":http://online-poker-mo.lookera.net#6
[LINK http://urlser.com/?5Nnno#7]progressive insurance[/LINK]
[img]http://victor.freewebhostingpro.com/1.php[/img]
Dodaj komentarz