O 24 zł więcej zapłacili pasażerowie linii Transkom, którzy swoje bilety miesięczne kupili w biurze Juvid Travel w Cieszynie. Osoby, które kupiły ten sam bilet, na tą samą trasę w biurze Transkom w Skoczowie mogli się cieszyć z niższej ceny.
Problemem zainteresował się jeden z czytelników, którego zdziwiła taka równica w cenach. - W kasach w Cieszynie i w Skoczowie bilety szkolne, np. na przejazd z Pruchnej Stadniny Koni do Cieszyna (i z powrotem) stosuje się analogicznie cenę 127,50 (Cieszyn) i 103,02 zł (Skoczów). - pisze w mailu do naszej redakcji.
Oznacza to, że kilkadziesiąt młodych osób i nie tylko, płaci co mięsiąc o 24 zł za dużo za swój bilet.
Na początku przewoźnik nie potrafił wyjaśnić skąd wzięła się taka różnica. Twierdził, że prawidłowa cena powinna wynosić 103,02 zł. Jednak po dokładnym zbadaniu sprawy okazło się, że był to błąd informatyczny. W cieszyńskim biurze cena została źle wprowadzona. Na szczęście prezes firmy Transkom postanowił zwrócić tą różnicę pasażerom. Każdy, kto posiada bilet z błędną ceną może zgłosić się do biura w Skoczowie i otrzymać zwrot pieniędzy.
Dodaj komentarz