, piątek 3 maja 2024
Zwycięzcy wybrani - Ustroń ma nowe logo!
W projekcie nadesłano 2 tys. zgłoszeń, ale wyróżnienia tylko trzy. Dla głównego zwycięscy Ustroń przygotował nagrodę 10 tys. zł. Pozostali otrzymali kolejno za 2. miejsce 2 tys. zł i 3. miejsce 1 tys. zł fot: ARC SPOT



Dodaj do Facebook

Zwycięzcy wybrani - Ustroń ma nowe logo!

MB/MAT.PRAS.
Zwycięzcy wybrani - Ustroń ma nowe logo!

A jak wyglądały logotypy pozostałych zwycięzców?


Zwycięzcy wybrani - Ustroń ma nowe logo!

Zwycięskie logo w kształcie uśmiechniętej twarzy.

Konkurs na nowe logo Ustronia został rozstrzygnięty. Spośród niespełna 2 tys. projektów, nadesłanych z całego Świata, komisja konkursowa wybrała trzy, wśród których jest to, które stanie się oficjalnym znakiem promocyjnym miasta Ustroń.

- Wybór loga jest bardzo trudnym zadaniem i wzbudza wiele emocji, tych pozytywnych a często też negatywnych. Przypomnijmy, że przeprowadzony konkurs polegał na wyborze pomysłu a finalny efekt zostanie zaprezentowany po jego dopracowaniu i stworzeniu do niego księgi znaków. Te prace jeszcze przed nami i wymagają precyzyjnego i dokładnego przygotowania - zaznacza Katarzyna Czyż-Kaźmierczak, Naczelnik Wydziału Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki UM Ustroń.

W projekcie nadesłano 2 tys. zgłoszeń, ale wyróżnienia tylko trzy. Dla głównego zwycięscy Ustroń przygotował nagrodę 10 tys. zł. Pozostali otrzymali kolejno za 2. miejsce 2 tys. zł i 3. miejsce 1 tys. zł.

Autorem zwycięskiego logo jest Mariusz Słoniewicz, który zaprojektował logo przypominające uśmiechniętą twarz i hasło "Ustroń. Góry Radości". - Nowe logo bardzo zgrabnie komponuje się w różnych układach i jest niezwykle nośne marketingowo, radosne i pasujące do charakteru naszego miasta. Autor znaku dokładnie przemyślał sobie jakie powinno być logo miasta turystycznego, jakim jest Ustroń i wziął pod uwagę obecnie panujące standardy promocyjne - mówi Czyż-Kaźmierczak.

A co ma do powiedzenia na ten temat sam autor? - Ustroń stale oferuje więc ucztę dla ciała oraz dla ducha. A że poprawa stanu zdrowia oraz kondycji fizycznej nieodłącznie wiąże się z zadowoleniem, tak też powinien kojarzyć się Ustroń. Każdy odwiedzający miasto-uzdrowisko, powinien wiedzieć, że przyjeżdża w radosne miejsce i wyjedzie usatysfakcjonowany. Najlepszym i najpełniejszych wyrazem tych pozytywnych emocji jest … uśmiech (którego pierwsza litera jest również początkiem nazwy miejscowości). A więc „U” jak Ustroń równa się „U” jak uśmiech - opowiada autor, Mariusz Słoniewicz. - Cóż jednak znaczy uśmiech bez radosnych oczu. By podkreślić górski charakter miasta oraz związane z tym atrakcje, oczy na uśmiechniętej twarzy dostały kształt szczytów i dolin - dodaje.

Komentarze: (6)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Nie podoba mi się to logo. Żal mi starego, które było treściwe, to nie ma nic i wygląda jak fusy C.K. generała.

Żenada....

Górna część znaku przypomina logo Motoroli.

Od razu widac, ze logo wybierala ona, co wczesniej w Wisle przy zlobie byla. Logo bowiem jest w stylu loga miasta Wisly i na pierwszy rzut oka bardzo podobne.

Fajne, proste, wesołe

Mi logo się podoba - ale w internetach jak zwykle hejt.
Zdaje się, że podchwyciły to nawet portale głównego nurtu i kręcą burzę.

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama