Zwycięzcy wybrani - Ustroń ma nowe logo!- Wybór loga jest bardzo trudnym zadaniem i wzbudza wiele emocji, tych pozytywnych a często też negatywnych. Przypomnijmy, że przeprowadzony konkurs polegał na wyborze pomysłu a finalny efekt zostanie zaprezentowany po jego dopracowaniu i stworzeniu do niego księgi znaków. Te prace jeszcze przed nami i wymagają precyzyjnego i dokładnego przygotowania - zaznacza Katarzyna Czyż-Kaźmierczak, Naczelnik Wydziału Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki UM Ustroń. W projekcie nadesłano 2 tys. zgłoszeń, ale wyróżnienia tylko trzy. Dla głównego zwycięscy Ustroń przygotował nagrodę 10 tys. zł. Pozostali otrzymali kolejno za 2. miejsce 2 tys. zł i 3. miejsce 1 tys. zł. Autorem zwycięskiego logo jest Mariusz Słoniewicz, który zaprojektował logo przypominające uśmiechniętą twarz i hasło "Ustroń. Góry Radości". - Nowe logo bardzo zgrabnie komponuje się w różnych układach i jest niezwykle nośne marketingowo, radosne i pasujące do charakteru naszego miasta. Autor znaku dokładnie przemyślał sobie jakie powinno być logo miasta turystycznego, jakim jest Ustroń i wziął pod uwagę obecnie panujące standardy promocyjne - mówi Czyż-Kaźmierczak. A co ma do powiedzenia na ten temat sam autor? - Ustroń stale oferuje więc ucztę dla ciała oraz dla ducha. A że poprawa stanu zdrowia oraz kondycji fizycznej nieodłącznie wiąże się z zadowoleniem, tak też powinien kojarzyć się Ustroń. Każdy odwiedzający miasto-uzdrowisko, powinien wiedzieć, że przyjeżdża w radosne miejsce i wyjedzie usatysfakcjonowany. Najlepszym i najpełniejszych wyrazem tych pozytywnych emocji jest … uśmiech (którego pierwsza litera jest również początkiem nazwy miejscowości). A więc „U” jak Ustroń równa się „U” jak uśmiech - opowiada autor, Mariusz Słoniewicz. - Cóż jednak znaczy uśmiech bez radosnych oczu. By podkreślić górski charakter miasta oraz związane z tym atrakcje, oczy na uśmiechniętej twarzy dostały kształt szczytów i dolin - dodaje.
|
reklama
|
Nie podoba mi się to logo. Żal mi starego, które było treściwe, to nie ma nic i wygląda jak fusy C.K. generała.
Żenada....
Górna część znaku przypomina logo Motoroli.
Od razu widac, ze logo wybierala ona, co wczesniej w Wisle przy zlobie byla. Logo bowiem jest w stylu loga miasta Wisly i na pierwszy rzut oka bardzo podobne.
Fajne, proste, wesołe
Mi logo się podoba - ale w internetach jak zwykle hejt.
Zdaje się, że podchwyciły to nawet portale głównego nurtu i kręcą burzę.
Dodaj komentarz