Nowoczesna agencja rekrutacyjna INTERIMAX - realizująca projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw - aktualnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Home Office
Nr ref.: OK/PR/06/13
Zakres obowiązków:
Obsługa centrali telefonicznej i klientów w języku czeskim
Przyjmowanie zamówień
Wprowadzanie danych do komputera
Inne prace administracyjne
Wymagania:
Znajomość języka czeskiego na poziomie bardzo dobrym
Mile widziane doświadczenia w pracy biurowej
Dobra znajomość oprogramowania w zakresie MS Office
Komunikatywność i dobra organizacja czasu pracy
Oferujemy:
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Elastyczny grafik pracy
Pracę zdalną w systemie Home Office
Zdobycie doświadczenia zawodowego u renomowanego Pracodawcy
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres beata.mlodzik@interimax.com z dopiskiem w tytule maila „OK/PR/06/13”
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970).