, sobota 28 września 2024

Byłem kiedyś załatwiać pewną sprawę w budynku administracji UŚ. Budynek odnowiony czy w ogóle wybudowany na nowo. Dużo pokoików, biur itd. Miałem okazję być w 3 tych "biurach". Co się rzuca od razu w oczy to nówka sprzęt komputerowy + monitory LCD. Było to w 2005 kiedy jeden LCD kosztował około 1700 (17'). Ciekawsze jednak było to że każde pomieszczeni miało swoje własne bycze nowiutkie kserokopiarki. Oraz jedna dodatkowa na korytarzu. Koszt takowej w tych czasach to od 6000 do 10000 tys. Stanowisk pracy było tam dla 4 osób, także 4 osoby miały na wykorzystaniu 4 zestawy komputerowe za 4 tys + drukarki i 4 kserokopiarki po min 6000. Z czego pracowało tam o tej porze (godz ok 11, środa) osób 2. Innych biur nie zwiedzałem. Byłem również w firmie prywatnej, (przynoszącej zyski) dużej spółce w Cieszynie. Biurowiec na 80 osób na 3 piętrach, 2 ksera z odzysku(jedno na parterze i jedno na 2 piętrze na korytarzach) a do użytku była jedna drukarka laserowa w sekretariacie. To daje pewien obraz sytuacji.

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama