Wracając do wymiany poglądów :
1. Tam gdzie jest więcej ośrodków decyzyjnych zawarcie umowy trwa wielokrotnie dłużej, mam nadzieję, że twoje doświadczenie życiowe też do tego doprowadzi.
2. Nasza kolej ma wiele wspólnego z czeską gdyż obie korzystają z infrastruktury kolejowej z tym, że w Czechach zawsze dbano o nią a u nas trakcje sprzedano na złom.
3. Linia 190 ma wiele wspólnego z zakorkowanym miastem , gdyż na odcinku do Goleszowa mogłaby działać jako linia tramwajowa. Na odcinku do Bielska to sprawa powiaty i województwa.
4. Prezes ZGK odpowiada za komunikację miejską a przede wszystkim za układ linii i maksymalne dogodne ich obłożenia przez i dla mieszkańców by zachęcić do korzystania z komunikacji miejskiej. Obecnie funkcjonuje komunikacja autobusowa jak PKP w latach 90-tych (udowodnić , że się nie opłaca). Już są widoczne efekty jak na linii 190, tylko zarobki ministerialne
Poczytaj jeszcze raz swoje i moje wypociny.
Wracając do wymiany poglądów :
1. Tam gdzie jest więcej ośrodków decyzyjnych zawarcie umowy trwa wielokrotnie dłużej, mam nadzieję, że twoje doświadczenie życiowe też do tego doprowadzi.
2. Nasza kolej ma wiele wspólnego z czeską gdyż obie korzystają z infrastruktury kolejowej z tym, że w Czechach zawsze dbano o nią a u nas trakcje sprzedano na złom.
3. Linia 190 ma wiele wspólnego z zakorkowanym miastem , gdyż na odcinku do Goleszowa mogłaby działać jako linia tramwajowa. Na odcinku do Bielska to sprawa powiaty i województwa.
4. Prezes ZGK odpowiada za komunikację miejską a przede wszystkim za układ linii i maksymalne dogodne ich obłożenia przez i dla mieszkańców by zachęcić do korzystania z komunikacji miejskiej. Obecnie funkcjonuje komunikacja autobusowa jak PKP w latach 90-tych (udowodnić , że się nie opłaca). Już są widoczne efekty jak na linii 190, tylko zarobki ministerialne
Poczytaj jeszcze raz swoje i moje wypociny.