Do końca kwietnia ankieterzy będą pytać klientów Urzędu Miejskiego w Skoczowie, jakie jest ich zdanie na temat pracy tej instytucji.
Śląski Związek Gmin i Powiatów od 2011 r. realizuje projekt innowacyjny-testujący „Benchmarking - narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych”. Celem programu jest podniesienie jakości usług publicznych w urzędach. Benchmarking to innymi słowy analiza porównawcza. - Monitorujemy działanie w sumie 40 urzędów, głównie z województwa śląskiego - mówi kierownik projektu Mariusz Śpiewok. Skoczów jest jedyną gminą z powiatu cieszyńskiego wpisaną w ten projekt.
Od początku marca do końca kwietnia bieżącego roku ankieterzy w ramach projektu Benchmarking będą przepytywać klientów Urzędu Miejskiego w Skoczowie. Ankieta w formie wywiadu bezpośredniego ma na celu sprawdzenie zdania mieszkańców gminy Skoczów na temat funkcjonowania urzędu oraz wybranych aspektów życia związanych z dostarczaniem usług publicznych w tej gminie.
- Wykonawcą badań jest firma BioStat z Rybnika. Po przeprowadzeniu dwumiesięcznych prac ankietowych do każdego z urzędów zostanie przekazany indywidualny raport dotyczący efektywności jego pracy - informuje Śpiewok. Badanie opinii publicznej jest w całości finansowane ze środków zewnętrznych: 85 % pochodzi ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a 15 % z Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Na takie pierdoły idzie kasa z unit!
Dodaj komentarz