Przez blisko pięć miesięcy Urząd Miasta w Cieszynie pytał mieszkańców o poziom satysfakcji z jakości obsługi.
Poprzez anonimową ankietę urzędnicy chcieli dowiedzieć się m.in. czego dotyczyła załatwiana sprawa, w jakim wydziale i w jaki sposób była załatwiana, czy czas oczekiwania na jej załatwienie był zadowalający, a także jaka była jakość obsługi. Pada też pytanie dotyczący strony miasta, godzin pracy urzędu, czy źródeł czerpania informacji o pracy burmistrza i urzędu.
W podsumowaniu opublikowanym na łamach "Wiadomości Ratuszowych" czytamy, iż zdecydowana większość respondentów to mieszkańcy Cieszyna z wykształceniem średnim bądź wyższym. Ponad 90% osób, które wzięło udział w badaniu, osobiście odwiedziło urząd, pozostali kontaktowali się z urzędnikami telefonicznie (27%) i pisemnie (10%). Blisko 74% ankietowanych było zadowolonych z jakości obsługi, ok. 65% oceniło uzyskane informacje jako zrozumiałe i wyczerpujące, a czas oczekiwania na załatwienie sprawy jako zadowalający. Ponad 80% ankietowanych bez problemów trafiło do właściwego merytorycznie pracownika, a 40% przed wizytą w urzędzie korzystało z materiałów na stronie internetowej urzędu, które przez 9% pytanych ocenionych zostało negatywnie. Najczęstszym źródłem informacji o działaniach Urzędu są: "Wiadomości Ratuszowe” (61%), prasa lokalna (51%), stron um.cieszyn.pl (36%) oraz Biuletyn Informacji Publicznej (18%). W jednym z ostatnich pytań respondenci poddali ocenie godziny pracy Urzędu Miejskiego. Dla 80% ankietowanych odpowiadają one ich oczekiwaniom.
Badanie trwało od 7 listopada 2013 roku do 31 marca 2014 roku. W sumie wzięło w nim udział 77 osób (41 ankiet złożonych zostało w wersji papierowej, 31 odpowiedzi przesłano w formie elektronicznej, 2 ankiety były niekompletne, a 3 dotyczyły konkretnych jednostek - MOSiR i MOPS). Czy opisane wyżej odpowiedzi można uznać za reprezentatywne i satysfakcjonujące?
Nieźle! Anonimowe ankiety... Buahahahahaha!!! Nie ma to jak być sędzia we własnej sprawie.
gadajcie sobie jak chcecie, ale ilekroć coś załatwiałem w urzędzie to nie miałem żadnych problemów - jak czegoś nie wiedziałem to się pytałem grzecznie pracownika i udzielano mi odpowiedzi - i po problemie - to też są ludzie i jak ludzi trzeba ich traktować - a jeśli napotka się na chama i prostaka to z równą "uprzejmością" należy takiego potraktować i udać się do jego przełożonego....tyle w temacie....
Oczywiście, że nie przypadek tylko docenienie czyjejś pracy. Czy lubimy włodarza, czy nie, to nie ma nic do tego jak oceniamy pracę ludzi, którzy załatwiają nasze sprawy. Tak powinno być, dobra opinia urzędu nie zależy od burmistrza tylko od ludzi - urzędników tam pracujących.
A ja też jestem zadowolony z działania urzędu: czas załatwiania spraw, uczynność urzędników są ok. Dobrze też oceniam dostępność osób decyzyjnych: naczelników i przede wszystkim burmistrzów.
Uwazam , ze Urzad Miejski w Cieszynie , jego uslugi w stosunku do obywateli miasta sa wzorowo prowadzone , urzednicy administracyjni bardzo kompetentni , zalatwiaja petentow z najwieksza troska i dbaja o to aby kazdy opuscil gmach urzedu zadowolony .Wszelkie , nawet najdrobniejsze sprawy zalatwine sa szybko , sprawnie i z najwieksza troska , bylbym usatysfakcjonowany , aby dalsza wspolpraca URZEDU z OBYWATELAMI odbywala sie w dalszym ciagu z taka troska i zaangazowaniem , jak dotychczas i zycze Urzedowi Miasta dalszych sukcesow na przyszlosc.
Wyniki ankiet bardzo dobre, przypadek ? nie sądzę :D
Dodaj komentarz