Beskidy trafią na billboardy
„Śląsk Cieszyński na billboardach”). Tym razem jednak jest ono wzbogacone o zdanie: „Pozytywnie nakręceni polecają”. Jest to przesłanie skierowane do „pozytywnie nakręconych” pasjonatów, ukazywanych w akcji. Komunikacja kampanii oparta jest bowiem na dynamicznych zdjęciach przedstawiających ludzi, w każdym wieku, dających upust swoim aktywnym lub ekstremalnym zainteresowaniom.
Ogólnopolska kampania promocyjna województwa przebiega pod hasłem „Śląskie. Pozytywna energia”. To samo hasło wykorzystano po raz pierwszy w ub. roku podczas kampanii promującej śląskie atrakcje w województwie (pisaliśmy o tym w tekście — Hasło „Śląskie. Pozytywna energia” wykorzystuje dwoistość słów wskazując tym samym na optymistyczną, przyjazną atmosferę „bycia” na terenach regionu śląskiego. Ja się z nim utożsamiam i popieram je w całości, bo uważam, że doskonale oddaje charakter naszego wartościowego regionu — mówi Bogusław Śmigielski, marszałek województwa śląskiego. Kampania obejmie zasięgiem cały kraj, wykorzystując wszystkie klasyczne narzędzia promocyjne. W poniedziałek ruszyła emisja reklam telewizyjnych, natomiast 1 kwietnia wystartują spoty radiowe. Tego dnia rozpocznie się również akcja w internecie i na billboardach. — Do głównych elementów działających na wyobraźnię należeć będą ludzie na rollercoasterze w Wesołym Miasteczku w Chorzowie, uprawiający nornic walking w Beskidach, płynący kajakiem po Warcie. Zobaczyć można będzie rowerzystkę uprawiającą downhill na Jurze oraz miłośników turystyki industrialnej. Śląskie jest prawdziwą skarbnicą różnorodnych szlaków dla spacerujących z kijkami. Śmiało się tym chwalimy. Kobieta pewnym krokiem przemierza piękne krajobrazy Beskidów. Wszystkie wykorzystywane przez nas wizualizacje skupiają się na pokazywaniu tego, co w regionie najlepsze - a wiec świetnych ludzi na tle różnorodnej przyrody i ciekawych atrakcji turystycznych — tłumaczy Tomasz Stemplewski, dyrektor wydziału promocji i współpracy międzynarodowej w Śląskim Urzędzie Marszałkowskim. Kampania promocyjna ma kosztować ma 5 mln zł i potrwa do 4 maja. Za jej strategię, kreację i realizację odpowiedzialne są firmy z Grupy Eskadra.
|
reklama
|
Co to jest "nornic walking"?!
"nornic walking" to jest okraszone makaronizmem określenie tego, że nornice biegają po ogrodzie. U mnie, w podbeskidzkiej wsi nornic (norników) jest dużo, ale nie wiedziałem, że miastowych to przyciąga...
A lasy schnom, schom, schnom. Redachtor gada, gada, gada
"Eskadra" już w 2006/2007 roku realizowała reklamową kampanię prasową promującą atrakcyjność turystyczną województwa śląskiego. Nastąpił po niej prawdziwy nawał turystów z całej Polski na malutkie Beskidy. 5 baniek to ładna kasiora.
i to ma być pełna, skuteczna reklama Beskidów?
Dlaczego nie ma buzi ta piękna pani, czy homo projektowali?
piękny beskidzki biust...Ale buzia też by się przydała
może lepiej przyciągałby uwagę widzów tors pani Cichopek (sprzed roku rzecz jasna)???
OKROPNY TA REKLAMA!!!! Czy tam wsrod decydentów, nie ma ludzi z jakimś wyczuciem?
no i jeszcze czy eskadra, to nie jest ta agencja ktora "spedaliła" białystok?
to facet!
...wziałby się za reklame Beskidów. Ma gość doświadczenie w branży
Informejszyn for de nejszyn - gruba kasa dla jakiejśtam Eskadry czesana za mało czytelne pomysły reklamowe. nie cenię pomysłów tego "think tanku" ( zresztą sam fakt wymyślania codziennie jakiegoś genialnego pomysłureklamowego jest nieco upiorny - przynajmiej dla mnie ) - prawdopodobnie wydaje im się, że jeżeli mieli trochę zabawy między drugim śniadaniem a obiadem to należy im się niewiadomoco. a na mnie to po prostu nie działa i takoż nie czuję "targetu" ( dla niezorientowanych - to ci od kampanii - 'cieszyn - od zera do nieskończoności" czy coś w tym stylu, pod Jubileusz )
Dodaj komentarz