, piątek 10 lipca 2020
W Wydziale Komunikacji obowiązuje wyłącznie rezerwacja terminów
Do Referatu Rejestracji Pojazdów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Cieszynie obowiązuje wyłącznie Internetowa Rezerwacja Terminów, natomiast do Referatu Prawa Jazdy wyłącznie rejestracja telefoniczna. fot: arch.GC



Dodaj do Facebook

W Wydziale Komunikacji obowiązuje wyłącznie rezerwacja terminów

red.mat.pras.
W związku z aktualną bardzo ciężką sytuacją epidemiczną na terenie powiatu cieszyńskiego, na którą ma wpływ rosnąca w zastraszającym tempie liczba zakażeń patogenem SARS-CoV-2, od poniedziałku, 15 czerwca 2020 r. do Referatu Rejestracji Pojazdów Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Cieszynie obowiązuje wyłącznie Internetowa Rezerwacja Terminów, natomiast do Referatu Prawa Jazdy wyłącznie rejestracja telefoniczna.

- Wprowadzone ograniczenia są podyktowane troską o zdrowie i bezpieczeństwo Mieszkańców Powiatu Cieszyńskiego. Jako organ administracji samorządowej jesteśmy zobowiązani do zwalczania zagrożenia epidemiologicznego poprzez m.in. zapobieganie powstawaniu nowego ogniska, w którym istnieje realna możliwość zakażenia się koronawirusem. W związku z powyższym podjęliśmy decyzję, że maksymalnie ograniczamy potencjalność tworzenia się w jednym miejscu dużego skupiska ludzi, gdyż zauważyliśmy, że nasi, liczni klienci oczekujący w holu na wizytę w Wydziale Komunikacji, nie są w stanie utrzymać dystansu społecznego- czytamy na stronie Powiatu Cieszyńskiego.

- Chciałabym podkreślić, że Wydział Komunikacji będzie pracował w godzinach urzędowania. Co ważne, Referat Rejestracji Pojazdów będzie przyjmował osoby wyłącznie zarejestrowane poprzez elektroniczny kalendarz umawiania wizyt (Internetowa Rezerwacja Wizyt), znajdujący się na stronie https://www.powiat.cieszyn.pl/szybkieMenu/internetowa-rezerwacja-terminow, natomiast Referat Prawa Jazdy będzie obsługiwał klientów po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu (numer telefonu: 33 4777108). Wszystkie sprawy w Wydziale Komunikacji można również załatwić poprzez złożenie odpowiedniego wniosku w formie papierowej do urny, która znajduje się w holu budynku, bądź poprzez wysłanie dokumentów tradycyjną drogą pocztową- tłumaczy Beata Domagała, naczelnik Wydziału Organizacyjnego.

Komentarze: (0)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama