Do końca lutego trwa konkurs na logo miasta Ustroń. Na chwilę obecną do ustrońskiego magistratu napłynęło już 550 projektów z całego świata. Komisja konkursowa twierdzi, że będzie miała spory kłopot z wyborem najlepszego rozwiązania.
Jeszcze tylko przez kilka dni można nadsyłać projekty w konkursie na najlepsze logo dla Ustronia. Autor najlepszej identyfikacji graficznej dla miasta wygra 10 tys. zł. Komisja rozważy też przyznanie drugiego miejsca (nagroda w wysokości 2 tys. zł) oraz trzeciego (nagroda w wysokości 1 tys. zł). - Logo powinno budzić pozytywne skojarzenia oraz podkreślać charakter i specyfikę miasta - tłumaczy Katarzyna Czyż-Kaźmierczak, Wydziału Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta w Ustroniu.
Czy takie zgłoszenia napływają do urzędu w Ustroniu? Projekty są bardzo różne i napływają ze wszystkich stron świata, a na chwilę obecną napłynęło już 550 pomysłów. Organizatorzy z Urzędu Miasta w Ustroniu jeszcze przez kilka dni oczekują na zgłoszenia, czyli do 29 lutego br. Następnie komisja konkursowa ogłosi werdykt, ale już jej członkowie podkreślają, że to nie będzie łatwy wybór.
Konkurs na logo ma charakter jednoetapowy i międzynarodowy. Adresowany jest do wszystkich zainteresowanych osób fizycznych, w tym do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz studentów, absolwentów i pracowników naukowych wyższych uczelni artystycznych oraz osób prawnych. Wygrane logo wykorzystywane będzie przez miasto Ustroń do celów popularyzatorskich i działań reklamowych oraz promocyjnych.
Dodaj komentarz