Promocja atrakcji turystycznych Wisły na różnych kanałach telewizyjnych jest jedną z wielu strategii promocyjnych samorządu. Ostatnio o Wiśle zrobiło się głośniej za sprawą szeregu projektów telewizyjnych, które częściowo zostały sfinansowane z budżetu miasta.
Niedawno nagrania promujące Wisłę zostały wyemitowane w "Pytanie na śniadanie” w TVP 2, TV Silesia oraz najdłuższy film promocyjny został pokazany na antenie TVP Kraków pt. "Zimowa jazda”. Z racji pory roku, oczywiście były promowane szczególnie narciarskie walory miejscowości.
- Nagrania promocyjne tj. "Zimowa jazda” czy TVS Meteo zostały finansowane ze środków miasta Wisły przy przyłączeniu się do ww. projektów wiślańskich przedsiębiorców - mówi burmistrz Wisły. - "Zimowa jazda” z Wisły emitowana w dniach 12 - 14 lutego to program ok. 10-minutowy podzielony tematycznie na części: ogólna promocja miasta Wisła finansowana przez UM w wysokości 3 tys. zł, a także promocja Ośrodka Narciarskiego Cieńków w Wiśle Malince oraz Wyciągu narciarskiego Siglany w Wiśle. Z kolei TVS Meteo emitowany w dniach 19 - 20 lutego został sfinansowany przez UM Wisła w wysokości 1 tys. zł - informuje Tomasz Bujok.
Jak podkreśla burmistrz, strategie promowania Wisły przy pomocy telewizji nie są nowością, a miasto chętnie do nich powraca. Jest to jednak oczywiście tylko ułamek działań miasta z zakresu strategii promocyjnych. - Wisła starając się promować wszelkie atrakcje turystyczne, wielokrotnie już podejmowała współpracę dotyczącą realizacji projektów telewizyjnych - mówi Bujok i zapewnia, że podobne działania mające na celu prezentację miasta w telewizjach przewidywane są zarówno na nadchodzący sezon wiosenny i letni. Współpraca z mediami w tym również z telewizją jest stale bardzo istotnym działaniem władz gminy, wpisanym w strategiczne dokumenty bieżące i perspektywiczne - dodaje.
Dodaj komentarz