Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się internetową sprzedażą produktów poszukujemy osób zainteresowanych dołączeniem do działu zamówień i rezerwacji.
Nr ref.:7-11-35557
Zakres obowiązków:
• obsługa telefoniczna oraz mailowa klientów w języku czeskim (przyjmowanie oraz wprowadzanie zamówień do systemu, nadzór nad realizacją zamówień, weryfikacja zgodności zamówień)
• budowanie trwałych relacji z klientami
• współpraca z działem reklamacji
• przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w procesie obsługi klientów według obowiązujących procedur
• sporządzanie miesięcznych raportów i zestawień
• dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka czeskiego w mowie i w piśmie
• mile widziana komunikatywna znajomość języka słowackiego
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• umiejętność dobrej organizacji pracy oraz działania pod presją czasu
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy z wymagającym klientem
• zorientowanie na cel, zaangażowanie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji
• dobra obsługa komputera na poziomie użytkownika
Korzyści:
• praca z codziennym wykorzystaniem języka czeskiego (kontakt z native speakers)
• atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych
• praca w międzynarodowym środowisku
• stabilne warunki zatrudnienia, możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
• profesjonalne szkolenia