Wisła na finiszu przygotowań do Pucharu Świata 2014Wisła zorganizuje konkurs indywidualny w czwartek 16 stycznia 2014 roku. - Podczas jednego dnia musimy przeprowadzić cały program Pucharu Świata, dlatego to dla nas ciekawe wyzwanie i materiał do dalszych analiz. Jesteśmy bogatsi o doświadczenia z tegorocznych zawodów. Świadomi popełnionych błędów i niedociągnięć organizacyjnych, usprawniamy nasze działania. Po spotkaniu Komitetu Organizacyjnego mam prawo sądzić, że w 95% w sensie organizacyjnym jesteśmy przygotowani. Wszyscy odpowiedzialni za poszczególne działy informowali, że praktycznie wszystko jest już dopięte. Miasto Wisła jak zwykle jest dobrze przygotowane do przyjęcia gości przyjeżdżających na Puchar Świata. Ekipy zostaną zakwaterowane w Hotelu Gołębiewskim. Tam będzie się mieścić także Biuro Zawodów oraz Centrum Wydawania Akredytacji - zapowiedział Andrzej Wąsowicz, prezes Śląsko-Beskidzkiego Związku Narciarskiego i przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Pucharu Świata w Wiśle. Pomimo ciężkich warunków atmosferycznych - bardzo małych opadów śniegu w Beskidach, a także nielicznych mroźnych nocy - skocznia w Wiśle jest już gotowa do odbywania treningów. - Mamy nawet zgromadzony zapas śniegu na wszelki wypadek. Skocznia jest otwarta i myślę, że już w najbliższy weekend pojawią się na niej pierwsi skoczkowie. W drugi dzień świąt Bożego Narodzenia zapraszamy wszystkich kibiców na Mistrzostwa Polski - dodał Wąsowicz. Jak informują organizatorzy, trwają rozmowy z Kolejami Śląskimi, aby wzorem poprzednich imprez pociągi przewiozły do Wisły kibiców z aglomeracji śląskiej. Posiadaczom biletów na Puchar Świata w Wiśle zapewniony zostanie bezpłatny przejazd autobusami firmy Wispol z centrum miasta. Zawody będą transmitowane przez Telewizję Polską oraz przez niemiecką ARD. Pomiędzy kwalifikacjami a konkursem dla kibiców, którzy pozostaną w tym czasie na skoczni, wystąpi zespół Watra. Na kwalifikacje będą obowiązywać inne bilety niż na konkurs Pucharu Świata (w cenie 10 i 20 zł). Już teraz na główne zawody sprzedano 75 procent wejściówek, w tym wszystkie miejsca siedzące.
|
reklama
|
Dodaj komentarz