Rozbiorą most Wolności— Będą ograniczenia ruchu — poinformowała rzeczniczka prasowa czeskocieszyńskiego ratusza Dorota Havlíkova. W tym roku remontu doczeka się też drugi na Olzie most Przyjaźni. Prace ruszą na wiosnę i zakończą się w czerwcu. Obie inwestycje przeprowadzone zostaną dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej. — Zgodnie z umowami międzynarodowymi, Polska utrzymuje most na ekspresówce, a Czesi obie przeprawy w centrum miasta. Dlatego też mosty Wolności i Przyjaźni będą remontowane przez Czechów — wyjaśnił wiceburmistrz Cieszyna Włodzimierz Cybulski.
|
reklama
|
...to tylko gratulowac...w sam raz na obchody 1200-lecia...i obydwa naraz...
że to czesi będą oba mosty remontować, bo za olzą trochę inaczej takie remonty przebiegają. najlepiej przekazać im cały cieszyn łącznie z poligonową, to może coś zacznie się wreszcie dziać.
a jednak się dało - panie Ficek, już pan wie, jak to działa?.. tam i z powrotem, tam i z powrotem...
nawierzchnia mogła zostać
całe szczęście-bo jakbysmy mieli liczyć na naszych włodarzy...
może by im tak przekazac "pologonową" ?
Dla tych, co naiwnie liczą na przejazd mostem w obie strony - założę się, że oba mosty będą remontowane w tym samym czasie i z tego powodu zamknięte. A propos, już niedługo ma być zamknięta z powodu remontu na kolejne pół roku ulica Bielska. Cieszyniok potrafi. A co dopiero werbus...
Prezes pało, most na ekspresowce już był wyremontowany rok temu. Te 2 nie były ruszane od Wiosny ludów.
drogi Adamie Walterze masz jakies kompleksy związane z ową "pałą" ?...ja nic o moście na ekspresowce nie pisałem...czytaj ze zrozumieniem
I przedszkola też. Władza będzie miała kłopot z głowy a mieszkańcom będzie się żyło lepiej
Jak by to robiła Polska strona to za pół roku by to było znowu do remontu, a i nie jeden by sie przy tym zbogacił no i plac w domu pokrył asfaltem.
Most graniczny, zwany Mostem Wolności to konstrukcja trzyprzęsłowa płytowa. Przęsła mają długości 19,30+21,85+19,92m a szerokość pomostu 15m. Wysokość konstrukcyjna płyty pomostu wynosi 0,57m (h/l~1/40). Konstrukcja ciągła wykonana jest z betonu lekkiego (łupkoporytobetonu), jest to pierwsze w Polsce zastosowanie betonu lekkiego. Rok budowy: 1973, Projektanci: J. Głomb, J. Mames, S. Mentel, Wykonawca: KPRM Kielce.
Zaszczepiłam się na debilizm , więc nie zarażę się od ciebie.
Kożdoń już 90 lat temu to proponował
Na moście ruch jest jednokierunkowy za sprawą Czechów. Polacy ciągle do nich apelują o zmianę organizacji ruchu po ich stronie! A co do remontu - zobaczymy jak im pójdzie. Będzie można obserwować na bieżąco...
ale debilizm jest z tego wyłączony -meblu stajenny, cioto
modl się o zdrowie,bo o rozum juz za póżno
i co mama juz dała na proteze ?
Kuźnia Ustroń !!!
Zbliża się Tour de Pologne to się przyda kolarze będą przejeżdżać przez oba mosty, tak więc wypadałoby żeby się nie pozabijali na tych dziurach.
nareszcie
Dodaj komentarz