Laureat owiany tajemnicąZgodnie z regulaminem, do konkursu mogły być zgłaszane realizacje, które zostały wdrożone do produkcji w 2008 roku oraz odznaczają się innowacyjnością i ciekawym designem. Firmy zgłosiły bardzo ciekawe projekty graficzne i architektoniczne, nadesłały też ceramikę, sprzęt elektroniczny i sportowy, a nawet jeden... produkt spożywczy. — Cieszy, że grono firm lokalnych ze Śląska Cieszyńskiego jeszcze bardziej się rozrosło — tłumaczy Lubomira Trojan. Statuetki „Śląskiej Rzeczy” oraz nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach: „produkt” oraz „grafika użytkowa” (w tym komunikacja wizualna i multimedia). — Na razie nie możemy zdradzić, kto wygrał — dodaje Lubomira Trojan. Laureatów poznamy na uroczystej gali 5 czerwca w Śląskim Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie. Laureaci i ich produkty zostaną następnie zaprezentowane podczas wystawy, która potrwa do 2 sierpnia. Patronem medialnym konkursu jest Gazetacodzienna.pl.
|
reklama
|
piękna, pożyteczna "Śląska Rzecz" - malkontencie, niewiedzący; nie skrzecz...
proszę nie kasować moich wypocin !
na PERYFERIACH!
Taki macie stosunek do ruchu OBYWATELSKIEGO?
śląska rzecz to ważny konkurs, powodzenia i życzę conajmniej 100 edycji :)
serdeczne dzięki za działania, które otwierają oczy!
Dodaj komentarz