Cieszyn szuka swojej markiCieszyńską markę miasto wyłoni dzięki dotacji w wysokości 237 tys. zł, którą otrzymało z Unii Europejskiej. Opracowanie programu promocji markowych produktów turystycznych zlecone zostanie zewnętrznej firmie wybranej w przetargu, która przeanalizuje mocne i słabe strony miejskich imprez, a następnie przeprowadzi m.in. specjalistyczne badania rynku, badania ankietowe i konsultacje społeczne. W ten sposób wyłonionych zostanie osiem markowych produktów, z których ostatecznie pięć będzie objętych specjalnym programem promocji. UNIJNY SERWIS ŚLĄSKA CIESZYŃSKIEGO: Eurogminy.pl — W ten sposób chcemy uporządkować promocję Cieszyna i sformułować jej strategię. Stworzymy produkt turystyczny, który będzie tworzył markę — dodaje Renata Karpińska. Przy okazji miasto zamierza zlecić opracowanie cieszyńskiego kroju pisma. Jak na razie na taki zabieg w województwie zdecydował się tylko Śląski Urząd Marszałkowski, na którego zlecenie przy współpracy ze Śląskim Zamkiem Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie kilka lat temu powstała ozdobna czcionka Silesiana.
|
reklama
|
to najbardziej znana w regionie marka Cieszyna.
miej szacunek i w takiej chwili przestań potęgować tą nieszczęsną kłótnię...
Nowe Horyzonty we Wrocławiu,Nowa Muzyka w Katowicach. Przydałoby się rzucić coś na północną Polskę,np. Festiwal Na Granicy do Bydgoszczy. W Cieszynie powinny zostać tylko cykliczne Msze Ekumeniczne.
dlaczego kosciół w tym uczestniczy...?
niech na stałe zagości tour de pologne - wysypiemy milion płatków róż na trasę po której będą jechać.
chętnie powrócę, po naprawdę intensywnym jeszcze czasie żałoby, obciążanym dodatkowo rysą sporu...do tematu - jest ważny, istotny i szkoda byłoby,żeby rozpatrywany był według utrwalających się stereotypów, starego urzędowego, oficjalnego stylu... myślę, że, może nastał taki czas, żeby w imię "wspólnych, dobrych, pospolitych i szlachetnych spraw codziennych", po tym,co się wydarza, stać nas było na częściowe zmiany naszych nawyków, myślenia, odczuwania, poglądów, mając na względzie nas samych, bliźnich oraz tą delikatną i zwiewną tkankę wspólnoty, która przemienia się nieustannie, chociaż w całości, nie jesteśmy w stanie tego bogactwa ogarnąć...
pardon, 1.200.000tys. płatków róż...i już!
grunt żeby była konieczna zmiana opon.. specjalny rodzaj na tzw "woniawe cieszyńskie szutry"
Koteria + Ksenofobia + Szowinizm
ale po co zlecać badania firmie skoro "Cieszyn ma potencjalnie dużo markowych produktów, to zabytki, festiwale, kulinarne specjalności. ...My chcemy postawić na imprezy". A już szczytem bełkotu jest "W ten sposób chcemy uporządkować promocję Cieszyna i sformułować jej strategię. Stworzymy produkt turystyczny, który będzie tworzył markę". Szkoda komentować. Nie chcę nikogo obrażać, więc strzeliłem się ekranem po palcach.
Cieszyn miastem kultury?.To Ficek nie wie czego chce,jak kiedyś grał KULT na rynku i zagrali 20minut dłóżej bo mieli grac do 22giej to ze strony miasta kazał im wlepic mandat za zakłucanie ciszy nocnej,bo umowa o granie była do 22giej.Wszyscy omijają Cieszyn z daleka i garją npw Ustoniu Wiśle.
świetnym produktem mogłaby być książka - zbiór przemyśleń, wypowiedzi, opis działań, strategie Pana Burmistrza...
takie coś bardzo cieszyńskiego i można by ten produkt nazwać np "Fikcja Ficka" trudno byłoby jednak z klasyfikacją czy to science fiction czy komediodramat..
Damianie, nie pisz już dłużej... dłóżej i nie zakłócaj mowy polskiej słowem...zakłucaj... ponadto, wszystko jest ok - trzymaj się ciepło!
Pewnie zabolały go słowa Kazika które pamiętam do dziś. "Burmistrz powiedział ze możemy grac do 22 ale burmistrz jest po to żeby wam służyć a nie po to żeby wami rządzić!" :)
jemu jeszcze nikt nie podskoczył, od czasu jak we frysztoku przyłapał synka w kiblu na kurzeniu aż po Gutka, co mu chciał cieszyńskie trawniki tłumem brudnych narkomanów zadeptać.
Naucz się jednym krojem pisma posługiwać.
"opracowanie cieszyńskiego kroju pisma" to kolejny przykład znanej marki StElA=nacjonalizm+ksenofobia+....
Dodaj komentarz