213 tys. zł otrzymał powiat cieszyński z Funduszu Mikroprojektów Euroregionu Śląsk Cieszyński na dwa projekty promujące Śląsk Cieszyński po polskiej i czeskiej stronie.
— Projekty są kolejnym etapem rozpoczętej w ubiegłym roku kampanii promującej markę Śląsk Cieszyński — mówi Paweł Brągiel członek Zarządu Powiatu.
Powiat zamierza wydać mapy atrakcji Śląska Cieszyńskiego, informator turystyczny oraz drugą edycję miniprzewodnika. Publikacje wydane zostaną w nakładzie 50 tys. egzemplarzy i będą w trzech wersjach językowych: polskiej, czeskiej oraz angielskiej. Ponadto powiat zamierza przeprowadzić małą kampanię promującą walory Śląska Cieszyńskiego w internecie. Informacje promujące walory Śląska Cieszyńskiego znajdą się na popularnych portalach internetowych Polski i Czech. — Kampanię przeprowadzimy przed sezonem zimowym i letnim — podkreśla starosta cieszyński Czesław Gluza.
Partnerem powiatu cieszyńskiego w obu projektach jest Regionalna Rada Współpracy i Rozwoju w Trzyńcu.
I ktoś mówi, że Euroregion czy Olza nie są przydatne?
i byle do wiosny
Dodaj komentarz