Urząd Miejski w Strumieniu staje się bardziej przyjazny dla klientów. Od pierwszego czerwca w ratuszu funkcjonuje Biuro Obsługi Klienta, w którym zainteresowani mogą składać pisma i wnioski. Tam również otrzymają wnioski i formularze niezbędne do załatwienia różnych spraw w urzędzie.
Rodzice przychodzący ze swoimi najmłodszymi pociechami mogą skorzystać z kącika zabaw dla dzieci i spokojnie załatwić sprawę. Biuro Obsługi Klienta mieści się na parterze. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest załatwienie większości spraw w jednym miejscu.
W Urzędzie Miejskim otwarte jest również wejście od tyłu budynku. Jest ono przystosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim lub przyjeżdżających do urzędu z małym dzieckiem w wózku.
PISALIŚMY: Strumień: Pseudokibice rozliczeni, są już w rękach policjantów
A czy Strumień planuje również wprowadzenie systemu pinpost.pl? Moi znajomi mają to już u Siebie. SUPER sprawa. Oszczędzają czas i pieniądze i nie stoją z poleconym na poczcie. Wiadomości z urzędem mogą wymieniać przez e-maila, a mają potwierdzenie nadania i odbioru - prawnie ważne, bo każda wiadomość w tym systemie e-mail jest podpisywana podpisem elektronicznym TO DOPIERO UŁATWIENIE!
występnych...
a może Biuro Czynności Wstępnych?
a pozostałe biura nie obsługują klientów?
Dodaj komentarz