, piątek 26 kwietnia 2024
Karta Stela. Przedsiębiorcy stawiają na promocję i chętnie przystępują do programu
- Posiadacze karty mogą spodziewać się wielu zniżek w różnych punktach, zarówno usługowych jak i handlowych. Będą także dodatkowe promocje - zapowiada Aleksandra Dyla. fot. Maciej Kłek 



Dodaj do Facebook

Karta Stela. Przedsiębiorcy stawiają na promocję i chętnie przystępują do programu

KATARZYNA KOCZWARA
W Cieszynie od kilku dni dostępna jest Rabatowa Karta Stela. Aleksandra Dyla, główna pomysłodawczyni, wyjaśnia założenia tego programu lojalnościowego.
Skąd pomysł na Kartę Stela?
Przeglądałam strony krakowskich hoteli, tam funkcjonuje Karta Plus, pomyślałam, dlaczego nie miałoby się to sprawdzić w naszym regionie. Może być to coś fajnego, zachęcającego mieszkańców do zakupów tutaj, u lokalnych przedsiębiorców, a nie wyjeżdżanie np. do Bielska czy Katowic.

Jakie korzyści daje Karta Stela?
Posiadacze karty mogą spodziewać się wielu zniżek w różnych punktach, zarówno usługowych jak i handlowych. Będą także dodatkowe promocje. Każdy z przedsiębiorców, który jest w programie, może dodawać dodatkowe bonusy w danym dniu czy tygodniu. Będziemy o tym informować za pośrednictwem portalu Facebook oraz na naszym fanpage'u facebook.com/KartaStela

Gdzie można zakupić kartę?
Kartę Stela można nabyć w punktach, które przystąpiły do programu. Dostępna jest również w naszym biurze mieszczącym się w Cieszynie (ul. Mennicza 1 p. 206.). Oprócz tego będzie ją można zdobyć na imprezach promocyjnych. Kartę można zamówić również przez internet - jeżeli wyrazimy zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach otrzymujemy ją za darmo, od pozostałych osób pobierana jest symboliczna opłata - 5 zł.

Co pani zdaniem szczególnie powinno zainteresować potencjalnych posiadaczy karty?
W mojej ocenie najbardziej atrakcyjne są rabaty na usługi gastronomiczne. Są to usługi, z których często korzystamy. 10% zniżki w ulubionym pubie czy kawiarni jest już finansowo odczuwalne, szczególnie jeśli odwiedzamy te miejsca regularnie. Są też punkty bardziej specjalistyczne, dotyczące takich produktów jak komputery, okna, drzwi, artykuły dekoracyjne. W Cieszynie są studenci kierunków artystycznych, mamy w programie dwa sklepy z materiałami dla plastyków. Ilość firm biorących udział w programie cały czas rośnie. Docelowo chcemy swoim zasięgiem objąć cały Śląsk Cieszyński.

Pozyskiwanie przedsiębiorców, gotowych uczestniczyć w tym programie trwa. Jak ocenia pani ich zainteresowanie projektem?
Zainteresowanie jest spore. Oczywiście są także punkty, które kategorycznie odmawiają współpracy. Argumentują, że od 20 lat tak samo sprzedają, jest im tak dobrze, mają stałych klientów. Ale ci przedsiębiorcy, którzy stawiają na promocję i rozwój chętnie przystępują do programu.

Jest pani stela?
Cieszyn jest moim miastem, bardzo dobrze się tutaj czuję. Może nie jest to moje miasto rodzinne, ale tak się tutaj czuję. Ludzie są tutaj przedsiębiorczy. Uważam, że warto inwestować w ten region i zrobić coś fajnego.

Skąd pomysł na nazwę?
Pojęcie "stela" było mi obce. Moim zdaniem, mieszkańcy bardzo się z nim utożsamiają, podobnie jak z regionem. To obrazuje ich stan ducha. Jest tutaj także dużo osób napływowych, jak ja przyjezdnych. Sięgnęliśmy do funkcjonującego wyrażenia.

Karta jest tylko dla ludzi stela?
Karta jest dla każdego, nie trzeba pokazywać meldunku ani aktu urodzenia (uśmiech).

Rozmawiała: KATARZYNA KOCZWARA

Na stronie internetowej www.kartastela.pl można dowiedzieć się, kto już przystąpił do programu. Przedsiębiorcy, zainteresowani uczestnictwem, zgłaszać się mogą za pośrednictwem umieszczonego na stronie formularza.

Portal gazetacodzienna.pl objął patronatem program Karta Stela. W przyszłym tygodniu w konkursie będzie można wygrać Kartę Stela.
Komentarze: (18)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

TO SUPEROWO?

Myślę, że sprzedaż tej karty miała by sens tylko i wyłącznie w przypadku gdyby była tylko dla osób z powiatu, ewentualnie okolic Cieszyna. W przeciwnym przypadku - polityka jest niespójna i może budzić u osób, które chcą uzyskać kartę podejrzenia co do celowości wydawania tych kart. "Stela" powinno się odnosić zarówno do przedsiębiorców i właścicieli kart. Z pewnością wtedy sytuacja wyglądałaby korzystniej, ponieważ w chwili obecnej ceny Cieszyńskich produktów i usług są zawyżone przez popyt z napływu turystów. Jestem w 100% pewien efektu w postaci wzrostu popytu na produkty i usługi lokalne - przez mieszkańców gminy/powiatu.

ta, ta... to co nowe najlepiej skrytykować, co? troszeczkę czasu i zobaczycie, że każdy będzie z radochą używał swoją osobistą kartę

bo uważam takie metody za próbę oszukania klienta. Proste, ceny niskie jak mam na przykład i nie muszę nic obniżać bo już się po prostu nie da. Jeżeli to nie będzie funkcjonować przeciw napływowi tanich towarów z Chin i Bangladeszu to pozostanie zamknąć interes. Jak słyszę karty rabatowe to mnie w żołądku skręca. Manipulacja ludźmi i bardzo dobry sposób na to, żeby wiedzieć ile klienta z daną kartą kupuje i co kupuje. Karty są właśnie po to robione, żeby jak najwięcej wiedzieć o kliencie. Czyli karta to taka kapitalistyczna Służba Bezpieczeństwa. I to tyle w temacie.

specjalista ds. eventów ślubnych ...itp i itd ???

precz z kapitalizmem

...

bardzo rozsądna, lokalno-globalna propozycja, nawiązująca,do odpowiedzialnej, szeroko pojętej przedsiębiorczości...i nowatorskich,rozwojowych nurtów biznesu (patrz Jacek Santorski, etc)

a może darmowe porady w Poradni Zdrowia Psychicznego, dla największych malkontentów?

A mnie tam się pomysł podoba:) Jako przyszły posiadacz takiej karty na pewno nic nie stracę. :)

"Pojęcie "stela" było mi obce."

Kolejorze na tory! Pokrzywy wyrywać!

Czyli lokalny "wybryk" dla "lokalnych patriotów"... . Cieszyniacy i ta Wasza "stelość".. .

leprzy gatunek,jedzenie pyszniejsze i ceny przyzwoite,to co na benzyne wydacie u nas łodzyskacie .

w niektórych knajpach pizzeriach czy cukierniach te promocje obniżkowe np 5 procent działja tylko na danie dnia lub ciastko dnia.to niech se to sami jedzą .hahahaha.

"...czy kawiarni jest już finansowo odczuwalne, szczególnie je odwiedzamy te miejsca regularnie. Są też punkty..."
tu chyba literówka "je"... jeśli ?

Jasne że drożyna. Miejscowi kupcy mają wszytko na jedno kopyto i to po takich cenach aby odkuć się na jednym który zapłaci za tych przednich dwóch którzy tylko popatrzyli a nie kupili. Pomysł dobry ale nie w tym drogim Cieszynie.

TOTALNA DROŻYZNA I BIEDA w Cieszynie powoduje "...wyjeżdżanie na zakupy i po usługi do dużych aglomeracji oraz centrów handlowych....."

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama