Ogłoszenia drobnekalibracja alkomatu | PRO-X5 | odblokowanie w PROMIL-LAB
Usługi / Inne dodano 2019-04-09
Kontakt:
Alkomat alcofind PRO X-5 komunikuje nam wystąpienie błędu „cErr”. Co robić? Alkomat jest bodaj jedynym tak precyzyjnym i czułym przyrządem pomiarowym, jakie trafia do rąk szerokiego grona użytkowników. Nie wszyscy mają więc dostateczną świadomość tego, że zakup nawet najdoskonalszego modelu nie zwalnia jego użytkowania z obowiązku regularnej wizyty w serwisie. Każdy alkomat wymaga regularnej opieki serwisowej Przypomnijmy więc najbardziej elementarne fakty. Każdy alkomat może badać zawartość alkoholu w podawanym do niego powietrzu dzięki temu, że jest wyposażony w bardzo czuły sensor. W rezultacie, układ elektroniczny alkomatu utrzymuje wskazania coraz bardziej odległe od rzeczywistości. Dlatego właśnie konieczna jest czynność zwana kalibracją, dzięki której zostanie on dostrojony do aktualnego stanu czujnika. Błąd „cErr” usunie tylko wykwalifikowany pracownik serwisu Gdy użytkownik w ciągu sześćdziesięciu dni od wyznaczonego terminu kalibracji nie pofatyguje się by oddać alkomat fachowcom, którzy się tym zajmą, urządzenie zostanie zablokowane. Na ekranie pojawi się wówczas właśnie taki komunikat o błędzie. Jest to sposób, w jaki producent chroni z jednej strony urządzenie przed uszkodzeniem na skutek zlekceważenia obowiązku jego serwisowania, z drugiej użytkownika przed poleganiem na wynikach testów mogących coraz bardziej oddalać się od rzeczywistości. Usunięcie komunikatu „cErr” i przywrócenie funkcjonalności sprzętu jest więc możliwe tylko wówczas, gdy udamy się do serwisu, gdzie posiadający odpowiednie wyposażenie i wiedzę pracownicy wykonają jego kalibrację, bądź inne niezbędne w danym wypadku czynności. Tak samo należy postąpić w przypadku pojawiania się innych komunikatów w pozostałych modelach. Alkomat należy przesłać na adres: PROMIL-LAB LABORATORIUM reklama
|
reklama
|