, wtorek 16 kwietnia 2024
WellDone najlepszym partnerstwem



Dodaj do Facebook

WellDone najlepszym partnerstwem

bycrazem
Marka WellDone Dobre Rzeczy otrzymała tytuł Najlepszego Partnerstwa Społeczno-Prywatnego roku 2012. 24 października w gmachu Instytutu Europy Środkowo-Wschodniej w Lublinie nagrodę z rąk wiceprezes Fundacji Bieszczadzkiej Lucyny Sobańskiej, odebrała manager marki WellDone Laura Andrukiewicz.

Marka WellDone Dobre Rzeczy, której producentem jest Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej "Być Razem" w Cieszynie, otrzymała tytuł Najlepszego Partnerstwa Społeczno-Prywatnego roku 2012.

Konkurs, którego ideą jest promocja partnerstw zaangażowanych w tworzenie trwałych i stabilnych przedsięwzięć społecznych, jest organizowany przez Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) oraz Krajowy Ośrodek Europejskiego Funduszu Społecznego (Krajowy Ośrodek EFS).

Marka WellDone Dobre rzeczy doceniona została za szeroki zasięg partnerstwa skierowanego do osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, które w tym wypadku otrzymują wędkę, nie rybę. Za jakość i różnorodność podejmowanych inicjatyw, spójność i konsekwencję w działaniu oraz szerokie perspektywy na przyszłość. Wspieranie podmiotów ekonomii społecznej poprzez współpracę z nimi, przekazywanie zleceń, szerzenie idei ekonomii społecznej, pokazywanie, że spółdzielnie czy przedsiębiorstwa społeczne mogą być i są pełnoprawnym partnerem na rynku pracy. Wyróżnienie przyznano również za promowanie designu, który pełni tutaj rolę narzędzia wspierającego rozwój przedsiębiorczości społecznej i edukacji społeczeństwa pod kątem zrozumienia sztuki użytkowej.

Gala wręczenia nagród odbyła się 24 października w gmachu Instytutu Europy Środkowo-Wschodniej w Lublinie. Nagrodę, z rąk wiceprezes Fundacji Bieszczadzkiej Lucyny Sobańskiej, odebrała manager marki WellDone Laura Andrukiewicz.

To nie jedyny sukces WellDone w ostatnim czasie. Laura Andrukiewicz, została nominowana do tegorocznej nagrody Design Alive Awards 2012 w kategorii "Strateg". Nagrody w konkursie są przyznawane za oryginalną i kreatywną umiejętność odpowiadania na potrzeby konsumenta nowej generacji.

Komentarze: (11)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

J. Swift (autor „Guliwera"): „Łotry i głupcy bywają dla siebie wzajemnie pobłażliwi, ale kiedy zjawi się człowiek o rzeczywistym talencie, rozumie, odwadze i prawości — natychmiast powstają przeciwko niemu, i jeśli nie mogą ściągnąć go w dół, to przynajmniej próbują oczernić jego charakter, zamordować reputację"

Też sprawdziłam - organizatorem konkursu był Krajowy Ośrodek EFS a UNDP nie miało żadnego wpływu na wynik konkursu. Znam Panią Laurę i wiem ile wysiłku wkłada w swoją pracę. Powodzenia Pani Lauro!!!

Kurcze zamiast się cieszyć i gratulować to... Ręce opadają. Co to za kraj. Życzę fundacji powodzenia.

Jak ktoś prowadzi działaność gospodarczą to wie, że wprowadzenie produktu na rynek nie jest łatwe. Pokrzykiwanie i żadanie wyników sprzedaży jest żenujące. Organizacja jaką jest Fundacja Być Razem nie otrzymuje żadnego dofinansowania z Gminy Cieszyn. Wszystko co robi finansuje z własnych środków - pozyskanych lub zarobionych. Również wkłady własne do projektów - czasami niemałe - pochodzą z działalności Fundacji. Konkurs nie dotyczył wyników sprzedażowych tylko pomysłu na partnerstwo (i jego potencjał), w którym uczestniczy kilka podmiotów - w tym uczelnie, przedsiębiorcy, jednostki samorządu itp.

Najłatwiej oczywiście krytykować. Ja też byłem na stronie Fundacji BR i jestem pod wrażeniem ilości podejmowanych inicjatyw. Miałem również okazję być w Fundacji i przyglądać się z bliska jak sobie radzą. To jest bardzo duży wysiłek i ogrom pracy. Większość działań finansują z prowadzonej działalności gospodarczej. Niektóre z działań wspierane są z realizowanych projektów co czynią również inni przedsiębiorcy w tym kraju. Nikt jakoś nie krytykuje przedsiębiorcy, który skorzysta z dofinansowania ze środków unijnych. jak robi to organizacja czy samorząd to od razu jest krzyk że to z naszych podatków, hipokryzja itp. Swoją drogą artykuł rzeczywiście mógłby być trochę bardziej pełny - informować o idei, planach rozwoju itp.

Konkurs organizuje UNDP a pieniądze projektowe na rozwój WellDone dało UNDP, czyli dali nagrode tej marce którą dofinansowują pieniędzy unijnych czyli również i naszych.Ciekawe, że nic nie jest napisane na temat zysków, sprzedaży z produktów WellDone. Nic nie jest napisane bo te produkty się nie sprzedają. Skąd to wnioskuje? Popatrzcie na stronę i sklep. Mają tam po pare sztuk na magazynie. Jak by to szło to by było więcej na stanie bo jak jest popyt to też stan magazynowy musi być odpowiednio zaopatrzony. A menager Laura? Kpina! Wyniki się liczą a nie PR.
Fundacja to hipokryzja i żenada co kolejny raz pokazuje przez ten artykuł.
Nie ma jak sobie samemu dać nagrodę. Brawo!!!

Nic tylko artykuł sponsorowany

Fajnie. Tylko o tej inicjatywie i marce niewiele słychac w Cieszynie a więcej poza jego granicami. Słaba promocja w naszym grodzie.

Ale o co się Pani rozchodzi ? O co tutaj chodzi ? Co to za bełkot ?

Sporo pracy. Gratuluję i potrzebnego powodzenia.

Gratulacje Pani Lauro - super sprawa.

To ma byc felieton czy DARMOWA REKLAMA !!!

Dodaj komentarz

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama