, sobota 7 września 2024
Online Partners – Rozwijamy Sklepy Internetowe w oparciu o marketing efektywny.
Online Partners – Rozwijamy Sklepy Internetowe w oparciu o marketing efektywny. fot: mat. prasowe



Dodaj do Facebook

Online Partners – Rozwijamy Sklepy Internetowe w oparciu o marketing efektywny.

ART. SPONSOROWANY
Świat marketingu cyfrowego to dla właścicieli sklepów internetowych często labirynt z wieloma ślepymi uliczkami. W tej trudnej drodze jesteśmy dla naszych Klientów partnerem – kroczymy razem z nimi, stawiając na edukację, zaufanie, empatię i rozwój.

Partnerskie podejście to klucz do sukcesu

Rynek cyfrowy to niezwykle konkurencyjna strefa gospodarki, gdzie rozpoczęcie działalności bywa często trudniejsze niż w tradycyjnych sektorach. Brak wiedzy na temat jego zasad wśród właścicieli sklepów internetowych powoduje, że mogą oni podejmować schematyczne decyzje, mocno zakorzenione w funkcjonowaniu na rynku offline, oparte na subiektywnych poglądach. - Dlatego w pierwszej kolejności stawiamy na edukację klienta – akcentuje Joanna Zaleska, założyciel Online Partners – wykonujemy wiele telefonów, spotkań, mini-szkoleń, tak, aby dać klientowi dostateczną wiedzę o niuansach funkcjonowania w e-commerce – dodaje. - Niektórym takie podejście może wydawać się nazbyt ostrożne, ale wynika ono z poczucia odpowiedzialności wobec podejmowanych działań. Klient płaci nam za usługę, ale w rzeczywistości powierza również w nasze ręce dużo większe budżety reklamowe. Wiemy, że te środki są często ograniczone, dlatego dużą odpowiedzialnością jest rekomendowanie ich wydatkowania. Tylko z takim podejściem możemy budować partnerskie relacje – podkreśla Joanna.

Wartościowe wyniki przychodzą z czasem

Na rynku istnieje wiele agencji, które stawiają na tzw. Quick Wins - i proponują klientom szybkie dojście do wyników. Zwiększenie ruchu na stronie w krótkim czasie czy szybkie podniesienie widoczności strony w SEO, to niektóre z przykładów. - Oczywiście, można „dosypać” szybko ruch na stronę, ale wcale nie musi to przynieść efektów w postaci sprzedaży – odpowiada Joanna. - Jeśli przykładowo koszyk zakupów na stronie jest źle skonstruowany, cały dodatkowy ruch prawdopodobnie nie przyniesie pożądanych efektów. Jest to spowodowane tym, że użytkownicy napotykają na problemy podczas finalizacji zakupu i rezygnują z transakcji – podsumowuje. Podobnie sprawa ma się z SEO – zanim przeznaczymy duże środki na zwiększenie widoczności, powinniśmy mieć wdrożoną analitykę strony na wysokim poziomie, żeby zobaczyć jaki jest udział SEO w przychodach sklepu, i jak w ogóle funkcjonuje na tle innych źródeł ruchu, np. płatnego CPC lub pochodzącego z prowadzonych social mediów – doradza Joanna.

Online Partners działa w sposób zorganizowany

- W wielu Agencjach panuje „twórczy chaos” i choć może brzmi to atrakcyjnie, to na dłuższą metę jest uciążliwe dla klienta – stwierdza Grzegorz Zaleski, współwłaściciel w Online Partners. - Klienci doceniają nasze jasne, czytelne i logiczne podejście do prowadzenia projektów, co pozwala zaoszczędzić im naprawdę wiele czasu – dodaje. - Dbamy o to, żeby osoba po stronie Agencji miała pełną wiedzę o prowadzonym projekcie. Nawet gdy dochodzi do zmiany specjalisty po naszej stronie (a dzieje się to niezwykle rzadko), nowa osoba przechodzi intensywny onboarding, zanim zostanie dopuszczona do pracy z klientem – podkreśla Grzegorz. - W Online Partners każdy Klient otrzymuje tyle uwagi, ile potrzebuje. Niezależnie od tego, jakim budżetem dysponuje, zapewniamy odpowiednią ilość czasu na realizację powierzonych nam zadań.Nasza Agencja dba o to, aby praca była rentowna, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższej jakości usług – podkreśla na końcu Grzegorz.

Pracujemy z ludźmi, a nie z maszynami

Obecnie, w dobie wszechobecnego zainteresowania sztuczną inteligencją, łatwo stracić ludzki aspekt pracy w agencji marketingu cyfrowego. - Wiele firm w naszej branży stawia na automatyzację działań w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji. To właściwy krok i nie uciekniemy od tego – mówi Joanna – ale w dalszym ciągu pamiętamy, że nasz Klient to człowiek, a nie maszyna. Dlatego w naszej Agencji automatyczne odpowiedzi, czy chatboty pojawią się tylko wtedy, kiedy faktycznie usprawni to proces dla klienta – stwierdza z całą mocą Joanna.

Automatyzacja działań, taka jak wykorzystanie AI czy korzystanie z najnowszych narzędzi marketingowych i analitycznych, pomaga Agencji Online Partners przeznaczyć jeszcze więcej czasu na edukację i pracę z klientem. - W pracy nad projektem nie dzielimy się na zespół Klienta i zespół Agencji – podkreśla Grzegorz. – Jesteśmy jednym zespołem profesjonalistów pracujących nad wspólnym celem - najlepszym wykorzystaniem powierzonych nam pieniędzy, i co ważniejsze - pokładanego w nas zaufania – podsumowuje na koniec Grzegorz.

Joanna i Grzegorz Zalescy – współwłaściciele Online Partners
ul. Objazdowa 14/15a
43-430 Skoczów
Tel. 502 239 291
https://online-partners.pl/

NASZE SUKCESY
Sklep z narzędziami znanej globalnej marki po roku współpracy z Agencją odnotował 50% wzrost wartości sprzedaży. Sklep z kosmetykami fryzjerskimi odnotował 80% wzrost sprzedaży z ruchu organicznego, porównując kwartał do kwartału. Natomiast jeden z długoletnich klientów został liderem w branży sprzedaży żywności ekologicznej przez Internet.

Komentarze: (0)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama