Online Partners – Rozwijamy Sklepy Internetowe w oparciu o marketing efektywny.Partnerskie podejście to klucz do sukcesuRynek cyfrowy to niezwykle konkurencyjna strefa gospodarki, gdzie rozpoczęcie działalności bywa często trudniejsze niż w tradycyjnych sektorach. Brak wiedzy na temat jego zasad wśród właścicieli sklepów internetowych powoduje, że mogą oni podejmować schematyczne decyzje, mocno zakorzenione w funkcjonowaniu na rynku offline, oparte na subiektywnych poglądach. - Dlatego w pierwszej kolejności stawiamy na edukację klienta – akcentuje Joanna Zaleska, założyciel Online Partners – wykonujemy wiele telefonów, spotkań, mini-szkoleń, tak, aby dać klientowi dostateczną wiedzę o niuansach funkcjonowania w e-commerce – dodaje. - Niektórym takie podejście może wydawać się nazbyt ostrożne, ale wynika ono z poczucia odpowiedzialności wobec podejmowanych działań. Klient płaci nam za usługę, ale w rzeczywistości powierza również w nasze ręce dużo większe budżety reklamowe. Wiemy, że te środki są często ograniczone, dlatego dużą odpowiedzialnością jest rekomendowanie ich wydatkowania. Tylko z takim podejściem możemy budować partnerskie relacje – podkreśla Joanna. Wartościowe wyniki przychodzą z czasemNa rynku istnieje wiele agencji, które stawiają na tzw. Quick Wins - i proponują klientom szybkie dojście do wyników. Zwiększenie ruchu na stronie w krótkim czasie czy szybkie podniesienie widoczności strony w SEO, to niektóre z przykładów. - Oczywiście, można „dosypać” szybko ruch na stronę, ale wcale nie musi to przynieść efektów w postaci sprzedaży – odpowiada Joanna. - Jeśli przykładowo koszyk zakupów na stronie jest źle skonstruowany, cały dodatkowy ruch prawdopodobnie nie przyniesie pożądanych efektów. Jest to spowodowane tym, że użytkownicy napotykają na problemy podczas finalizacji zakupu i rezygnują z transakcji – podsumowuje. Podobnie sprawa ma się z SEO – zanim przeznaczymy duże środki na zwiększenie widoczności, powinniśmy mieć wdrożoną analitykę strony na wysokim poziomie, żeby zobaczyć jaki jest udział SEO w przychodach sklepu, i jak w ogóle funkcjonuje na tle innych źródeł ruchu, np. płatnego CPC lub pochodzącego z prowadzonych social mediów – doradza Joanna. Online Partners działa w sposób zorganizowany- W wielu Agencjach panuje „twórczy chaos” i choć może brzmi to atrakcyjnie, to na dłuższą metę jest uciążliwe dla klienta – stwierdza Grzegorz Zaleski, współwłaściciel w Online Partners. - Klienci doceniają nasze jasne, czytelne i logiczne podejście do prowadzenia projektów, co pozwala zaoszczędzić im naprawdę wiele czasu – dodaje. - Dbamy o to, żeby osoba po stronie Agencji miała pełną wiedzę o prowadzonym projekcie. Nawet gdy dochodzi do zmiany specjalisty po naszej stronie (a dzieje się to niezwykle rzadko), nowa osoba przechodzi intensywny onboarding, zanim zostanie dopuszczona do pracy z klientem – podkreśla Grzegorz. - W Online Partners każdy Klient otrzymuje tyle uwagi, ile potrzebuje. Niezależnie od tego, jakim budżetem dysponuje, zapewniamy odpowiednią ilość czasu na realizację powierzonych nam zadań.Nasza Agencja dba o to, aby praca była rentowna, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższej jakości usług – podkreśla na końcu Grzegorz. Pracujemy z ludźmi, a nie z maszynamiObecnie, w dobie wszechobecnego zainteresowania sztuczną inteligencją, łatwo stracić ludzki aspekt pracy w agencji marketingu cyfrowego. - Wiele firm w naszej branży stawia na automatyzację działań w oparciu o algorytmy sztucznej inteligencji. To właściwy krok i nie uciekniemy od tego – mówi Joanna – ale w dalszym ciągu pamiętamy, że nasz Klient to człowiek, a nie maszyna. Dlatego w naszej Agencji automatyczne odpowiedzi, czy chatboty pojawią się tylko wtedy, kiedy faktycznie usprawni to proces dla klienta – stwierdza z całą mocą Joanna. Automatyzacja działań, taka jak wykorzystanie AI czy korzystanie z najnowszych narzędzi marketingowych i analitycznych, pomaga Agencji Online Partners przeznaczyć jeszcze więcej czasu na edukację i pracę z klientem. - W pracy nad projektem nie dzielimy się na zespół Klienta i zespół Agencji – podkreśla Grzegorz. – Jesteśmy jednym zespołem profesjonalistów pracujących nad wspólnym celem - najlepszym wykorzystaniem powierzonych nam pieniędzy, i co ważniejsze - pokładanego w nas zaufania – podsumowuje na koniec Grzegorz. Joanna i Grzegorz Zalescy – współwłaściciele Online Partners
NASZE SUKCESY
|
reklama
|
Dodaj komentarz