, piątek 29 marca 2024
Ruszyła telewizyjna kampania promocyjna Wisły
Kadr ze spotu "Bo w Wiśle najmniejsi są najważniejsi". fot: ARC SPOT



Dodaj do Facebook

Ruszyła telewizyjna kampania promocyjna Wisły

SM
Od 18 do 24 maja na kanałach grupy TVN Media emitowane będą dwa spoty promocyjne Wisły. Tematyka spotów, którymi promuje się Perła Beskidów to rodzina i sporty ekstremalne.

Tygodniowy plan emisji spotów promujących Wisłę to 240 minut. Koszt emisji to niecałe 37 tys. zł. I jak zaznacza Ewa Zorychta, kierownik Referatu Promocji Turystyki i Sportu UM Wisła, jest to kwota wynegocjowana z grupą TVN Media, na podstawie dotychczasowej współpracy miasta z grupą TVN. - Oba spoty ukierunkowane są na promocję oferty prorodzinnej i turystyki aktywnej. Pokazując w nich pomysły jak aktywnie spędzić czas w Wiśle, chcemy dotrzeć do grup docelowych takich jak rodziny z dziećmi, oraz osoby amatorsko i wyczynowo uprawiające np. sporty rowerowe - wyjaśnia Ewa Zorychta i dodaje, iż to nie koniec kampanii promocyjnych miasta. W przygotowaniu są bowiem kolejne, w które w równym stopniu angażować się będzie urząd miasta, jak i sektor prywatny czyli przedsiębiorcy wzbogacający ofertę turystyczną Wisły.

Spoty "Bo w Wiśle najmniejsi są najważniejsi" oraz "Miasto Wisła sportowo i ekstremalnie", emitowane będą na 27 programach wchodzących w skład grupy TVN Media. Od dziś można je więc będzie zobaczyć m.in. na kanałach: TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Style, AXN, AXN Black, Comedy Central, Comedy Central Family, Planete+, National Geographic, Discovery Life, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Turbo Extra, ale kino+, Animal HD, FOX Poland oraz FOX Comedy.

Komentarze: (5)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Cieniutkie te filmy, marna amatorska fuszerka.
Promowanie "rozjeżdżania gór" quadami i cięźarówkami
to juź jawne działanie na szkodę Beskidów, Wisły i jej mieszkańców.
Co za niepełnosprawny umysłowo urzędnik to klepnął?
Mówią, że jak Bóg chce kogoś ukarać to mu odbiera rozum.
Za co nas ukarał? Może ktoś zna odpowiedź?

Kto odwalił fuszerę z pierwszego i dużej części drugiego spotu?

Słabe to bardzo. Muzyka nic nie wnosi. Grafika słabo przygotowana. Brak lektora.
Przedszkolaki by to lepiej zrobiły...

Bardzo tanio Tomek z Cieńciała wynegocjowali cenę. Tylko 154 zł za minutę.
Dużo więcej turystów przyniosłoby jednak zniesienie opłaty klimatycznej i niekompromitowanie się przez samych Wiślan wyborami politycznymi w skali kraju.

KOmpromitacją jest głosowanie na pisuara.

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama