, sobota 25 maja 2024
Cieszyn w obiektywie Połomskiego
- Popularność strony można łatwo zweryfikować przez gigantyczną liczbę odwiedzin. Dzięki rozpoznawalnej marce autora, głównie zagranicznych odbiorców. Jak widać w taki niebanalny sposób można również zbudować markę miasta, oraz regionu - stwierdzają inicjatorzy. fot: Jakub Połomski



Dodaj do Facebook

Cieszyn w obiektywie Połomskiego

MB
Do tej pory robił zdjęcia w odległych zakątkach Europy i świata, choć pochodzi z Cieszyna. Jakub Połomski - laureat pierwszej nagrody polskiego wydania National Geographic w kategorii „pejzaż” - uwiecznił na swoich najnowszych zdjęciach malownicze strony Cieszyna.

Ostatnio w sieci pojawia się coraz więcej oddolnych inicjatyw, które mają na celu promocję Cieszyna i okolic. Dużą popularnością cieszy się fotograficzna seria pod hasłem #cieszynlove. Kto za tym stoi? Głównym inicjatorem przedsięwzięcia jest Jakub Połomski, fotograf z Cieszyna, którego zdjęcia pojawiają się w najbardziej prestiżowych galeriach internetowych, takich jak YellowKorner czy FotoFoam, laureat pierwszej nagrody polskiego wydania National Geographic w kategorii „pejzaż”. Dotychczas sfotografował m.in. Argentynę, Chile, Szwajcarię, Islandię, jego dzieła trafiły na łamy m.in. CBS News oraz Daily Mirror.

- Fotografuję od dziesięciu lat. Do tej pory robiłem zdjęcia w odległych zakątkach Europy i świata - zdradza Połomski. - Będąc w tych wszystkich zimnych i ekstremalnych miejscach zrozumiałem, że nie doceniałem wcześniej rodzinnego miasta. Poza tym nigdy jeszcze nie fotografowałem Cieszyna, choć mieszkam tu od urodzenia - dodaje.

Fotograf postanowił połączyć siły z zespołem reprezentującym Fundację Volens, prowadzącą cieszyński hostel 3 Bros' oraz inicjatywę #cieszynlove, mającą za cel promocję miasta. - Z chłopakami poznaliśmy się przy produkcji filmu „Visegrad Hostels”. Wyszło to fajnie, więc postanowiliśmy kontynuować działania. W pisaniu nie sprawdzam się już tak dobrze, więc zdjęcia wzbogacają krótkie opisy prozaika i dziennikarza Adama Miklasza - dodaje Połomski.

- Popularność strony można łatwo zweryfikować przez gigantyczną liczbę odwiedzin. Dzięki rozpoznawalnej marce autora, głównie zagranicznych odbiorców. Jak widać w taki niebanalny sposób można również zbudować markę miasta, oraz regionu - stwierdzają inicjatorzy.

Inicjatywa #cieszynlove, którą można śledzić na profilu portalu społecznościowego Facebook.com, ma już dwa lata. Efekty najnowszej współpracy Jakuba Połomskiego z #cieszynlove można zobaczyć tutaj lub tutaj.

Komentarze: (0)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama