Urząd Miejski w Wiśle startuje z nową kampanią promocyjnąBeskidy, widoki, rzeka, hotele, konferencje, gastronomia, czyste powietrze, zabytki, sport, aktywność, praca, konferencje, ekstremalne doznania, zmęczenie, radość, euforia, narty, śnieg, zabawa, wypoczynek, spokój, klimat... Można długo wymieniać słowa, które opiszą Wisłę. To niekwestionowany lider turystyki w tej części naszego kraju. Choć znana, to nie chce się zatrzymywać i ciągle zamierza utrzymywać się w czołówce miast, które oferują przyjezdnym wiele atrakcji. Nowa kampania promocyjna miasta nosić będzie nazwę - „4Wisła”. Miasto właśnie rusza z nową internetową kampanią promocyjną w Polsce. Niebawem uruchomiony zostanie specjalny portal dedykowany wszystkim, którzy chcą spędzić czas w tej beskidzkiej miejscowości. Na stronie www.4wisla.pl znajdzie się wiele najciekawszych informacji o atrakcjach Wisły. W ramach tej kampanii Urząd Miejski w Wiśle ogłasza konkurs, w którym wygrać można cztery ciekawe nagrody. - Otrzymają je osoby, które zaproponują najwięcej najciekawszych propozycji haseł związanych z każdą porą roku w Wiśle. Wymieńcie po 5 powodów, dla których warto przyjechać do Wisły zimą, wiosną, latem czy jesienią. Napiszcie, co Wam sprawia tutaj radość i przyjemność - zapowiada konkurs Łukasz Bielski z Referatu Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu UM w Wiśle. - Jakie mogą to być powody? Takie, które powodują, że to właśnie Wy wybieracie Wisłę jako miejsce swojego wypoczynku. Mogą to być wydarzenia kulturalne, sportowe, otwarcia sezonów, festiwale. A może wyjątkowe obiekty sportowe/kulturalne i inne miejsca, które warto odwiedzić zwłaszcza o tej porze roku. A być może jakaś rzadka roślina zakwita właśnie na w danej porze roku? A może nie odpoczynek a właśnie praca. I to tutaj, w tym pięknym otoczeniu rodzą się w Waszych głowach nowe pomysły na biznes - dodaje. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Szczegóły na stronie internetowej miasta
|
reklama
|
Dodaj komentarz