Wisła: Zbliża się I Beskidzkie ListobranieMłodych ludzi do Wisły przyciągają przede wszystkim sporty ekstremalne i wycieczki zapewniające dużą dawkę emocji. fot. Katarzyna Koczwara PISALIŚMY: Obniżyli ceny i przyjechały tłumy Cały czas poszerza się ilość podmiotów, które postanowiły obniżyć ceny swojej działalności, czy sprzedawanych usług i produktów. W weekend 4-6 listopada na turystów w Wiśle będzie czekać wiele atrakcji. Odbędzie się I Spotkanie z Piosenką Turystyczną i Poezją Śpiewaną, w ramach której 5 listopada odbędzie się koncert zespołu Wolna Grupa Bukowina. "Wakacyjną Wisłę" będzie można "poznać" oglądając wystawę o tym samym tytule. Dla gości nastawionych na turystkę górską przygotowano wycieczki górskie z przewodnikiem. Z myślą o rodzinach i grupach przyjaciół rozegrana zostanie gra terenowa "Zdobądź Wisłę za połowę" z nagrodami. W akcję włączyły się także firmy zajmujące się profesjonalną organizacją wydarzeń kulturalno-sportowych. Trwają ostatnie ustalenia nad formułą atrakcji, które zostaną zaprezentowane na placu Hoffa w centrum miasta. - Turyści nie będą się nudzić - zapewnia prezes WOT-u. O komentarz poprosiliśmy Wojciecha Rozkosznego, współorganizatora poprzednich dwóch edycji akcji "Wisła za pół darmo": - Cieszę się, że inicjatywa, którą zapoczątkowaliśmy, ma swoją kontynuację. Branża turystyczna dostrzegła, że ta akcja ma sens. Z drugiej strony niepokoi mnie, że zatracono elementy, które dla nas były priorytetem. Chodzi przede wszystkim o termin. Postrzegam to w kategorii "zapchania sobie dziury" w grafiku w martwym już sezonie. Lepszy efekt daje zaproszenie turystów przed sezonem, pokazanie im Wisły w "pigułce" i zachęcenie do powrotu. Z niepokojem także patrzę, pod jaką grupę docelową przygotowuję się tę akcję. Powinno się postawić na turystów, którzy w perspektywie zostawią w mieście konkretne pieniądze, a to przede wszystkim są ludzie młodzi, nastawieni na zabawę i sporty ekstremalne. Obecna formuła poza tym, że zrzesza kilkadziesiąt podmiotów z branży turystycznej niewiele różni się od zakupów grupowych - wyjaśnia Rozkoszny i dodaje: - Kibicuję organizatorom, powodzenie akcji to same korzyści dla miasta. Z ciekawością będę się przyglądał I Beskidzkiemu Listobraniu. Więcej informacji o akcji znajduje się na stronie: www.wisla.pl
|
reklama
|
He, dobrze powiedziane...
Akcja ma przecież promować Wisłę, a nie być tylko zapychaczem jak nie ma innych klientów. Dla mnie program imprezy jest na tą chwilę tandetny. Jeśli to pokazuje się turystom, to raczej będzie ich się odstraszało na przyszłość. Mnie martwi również to, że ktoś wymyślił logo tej akcji (oparte o logo miasta) i to powinno być znowu wykorzystane! Na temat promocji imprezy szkoda się wypowiadać! Poziom strony www.listobranie.pl mówi wszystko za siebie! Ktoś chyba powinien wytłumaczyć twórcy, że to będzie odstraszało nie promowało w internecie!
popieram Panią w 100 proc.ja bym nie fikał do elyty na kładach.ja zwykły robol.no ale to moja opinia.Mimo to życze powodzenia.
ŻAL
Dam ja wam adrenalinę. Nie wiem kto daje zgodę na rozjeżdżanie szlaków Quadami i terenówkami. Wiem że następnym razem będę miała w rączce kamienie. Nie wydaje mi się abym zawachała się nimi ciepnąć. To co oni wyprawiają to zwykłe chamstwo. Z chamstwem można walczyć tylko adekwatnie. Będę więc walczyć z organizacją turystyczną jeśli oni będą usuwać mnie ze szlaku. Specjalnie w tych dniach przyjadę znowu na swoje ulubione ścieżki. Nie będę rzucać na 50%. Postaram się na 100% albo i więcej.
na ekranach wystąpią : Karol i Bernard.
Karol na górze, Bernard na dole. 3 mln za 1 km.
Dodaj komentarz