W Wydziale Komunikacji bez kolejkiSystem jest odpowiedzią na wydłużające się kolejki w Wydziale Komunikacji Starostwa Cieszyńskiego. To prawdziwa zmora mieszkańców powiatu, którą zdaniem Zarządu rozwiązać ma właśnie nowo wprowadzony system rezerwacji. Teraz, różne sprawy będzie można załatwić o umówionej porze, bez oczekiwania nawet do kilku godzin na swoją kolej. - Dotychczas jedyną możliwością dla załatwienia sprawy w Wydziale było stanie w kolejce, co było uciążliwe dla mieszkańców i powodowało ich zdenerwowanie. Jako Zarząd Powiatu chcieliśmy temu zaradzić i umożliwić mieszkańcom szybką i sprawną obsługę, poprzez umawianie się na wizytę w konkretnym terminie. Przed tygodniem wprowadziliśmy system rezerwacji wizyt w Wydziale Komunikacji,który umożliwia skorzystanie z usługi po umówieniu się na dany dzień i godzinę. Można umówić się przez internatowy kalendarz wizyt, znajdujący się na stronie internetowej Powiatu Cieszyńskiego lub zadzwonić do punktu informacji albo umówić się osobiście, przychodząc do Wydziału – mówi Christian Jaworski, Członek Zarządu Powiatu Cieszyńskiego nadzorujący Wydział Komunikacji. Internetowy kalendarz rezerwacji terminów umożliwia nam wybór kilku kategorii usług – rejestrację pojazdu, odbiór dowodu rejestracyjnego, wtórniki, wymiana dowodu, zmiany w dowodzie rejestracyjnym, zgłoszenie zbycia pojazdu oraz wyrejestrowanie pojazdu. - Od momentu wdrożenia systemu zauważyliśmy, że największą popularnością cieszy się kategoria rejestracji pojazdu. To właśnie na rejestrację pojazdu jest zwykle najwięcej chętnych. Dlatego w przyszłości planujemy zwiększyć dostępność rezerwacji terminów właśnie w tej kategorii. Zależy nam, aby jak najwięcej mieszkańców powiatu korzystało z możliwości umawiania się na wizyty – dodaje Christian Co więcej, zarząd planuje zmienić lokalizację wydziału komunikacji. Celem jest zwiększenie przestrzeni, liczby pracowników, a także komfortu mieszkańców, przychodzących załatwić w wydziale swoje sprawy. Wprowadzone zostaną nowoczesne rozwiązania i technologie, mające usprawnić pracę urzędu i spowodować, aby był bardziej przyjazny dla klienta. Na razie jednak zarząd promuje funkcjonowanie nowego systemu rezerwacji terminów. Jak można dokonać rezerwacji internetowej? Wystarczy wybrać odpowiednią usługę, kolejno kliknąć na wybranym w kalendarzu dniu i wybrać wolną godzinę, a następnie wprowadzić swoje dane w pola poniżej (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail). Po kliknięciu przycisku „Zarezerwuj”, wyświetli się kod. Będzie on później potrzebny do wygenerowania zarezerwowanego biletu w automacie Link do strony znajdziecie Państwo tutaj: Ważna jest punktualność – jeżeli przyjdziemy po upływie wyznaczonej godziny, termin automatycznie przepadnie. W przypadku rezygnacji z terminu rezerwacji należy skorzystać z linku umieszczonego w mailu, który został nadesłany wraz kodem lub skontaktować się z wydziałem komunikacji. Jedna rezerwacja terminu pozwala zrealizować tylko jedną konkretną sprawę, czyli chcąc np. zarejestrować pojazd i odebrać dowód rejestracyjny należy dokonać dwóch osobnych rezerwacji terminów.
|
reklama
|
Dodaj komentarz