Ruszył nowy system kolejkowy, który docelowo ma poprawić sprawność oraz komfort obsługi klienta załatwiającego sprawy urzędowe w Wydziale Komunikacji cieszyńskiego Starostwa. Podobne rozwiązania wdróżyły już wcześniej inne urzędy.
Takie systemy kolejkowe dobrze sprawdzają się tam, gdzie do wyboru jest kilka stanowisk czy punktów obsługi.
- Biletowy system zarządzania kolejką w Wydziale Komunikacji zdecydowanie ją uporządkuje i mam nadzieję znacznie poprawi sprawność obsługi. Każdy klient samodzielnie wskaże rodzaj załatwianej sprawy i pobierze indywidualny dla konkretnej procedury bilet. Na bilecie system wskazuje ilość osób oczekujących w wybranej kolejce. Dla wygody klientów dodatkowe ekrany obrazujące postęp kolejki zamontowano nie tylko w sali głównej wydziału ale także w holu i kawiarni - mówi Starosta Cieszyński Janusz Król.
System docelowo umożliwi rezerwację kolejki również przez internet. Jednak na to rozwiązanie będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.
Dodaj komentarz