Wiślański Fest Rockowy: Impreza absolutnie warta wyjścia z domuWiślański amfiteatr im. Stanisława Hadyny wypełniony był miłośnikami muzyki rockowej. fot. Maciej Kłek 18 sierpnia w Wiśle po raz pierwszy odbył się Fest Rockowy. Organizatorzy, Wiślańskie Centrum Kultury oraz Nikki Setnik, mają nadzieję, że impreza na stałe wpisze się w kalendarz imprez. - Najtrudniej jest zacząć, coś rozkręcić. Liczymy na to, że w kolejnych latach impreza będzie kontynuowana, że Wisła stanie się miastem, które będzie przyciągać też młodych ludzi, osoby, które lubią mocniejsze dźwięki. Nie będzie kojarzyć się z typowym miasteczkiem turystycznym, które skupia się wyłącznie na folklorze - mówi Dorota Jamrozińska z WCK. Zadbano, by na scenie amfiteatru im. Stanisława Hadyny pojawiły się lokalne gwiazdy, poprzedzające występy gwiazd - Neonów i zespołu Hurt. - Cieszymy się bardzo, że w końcu Wisła doczekała się festiwalu rockowego. Przez lata tutejsza młodzież sygnalizowała zapotrzebowanie na tego typu wydarzenie, ale albo te sygnały były zbyt słabo słyszalne, albo otwarcie mówiono nam "nie". Jednak czasy się zmieniają i osoby na stanowiskach też. Gdyby nie to, że w WCK pracuje Dorota, która od początku wsparła tą inicjatywę i gdyby nie poparcie pani dyrektor, to impreza nie odbyłaby się - zauważa Marek Krakowski z wiślańskiej formacji Markolm Band. Takie imprezy to szansa na zaistnienie miejscowych zespołów. - Tego typu koncerty są właściwą drogą do promowania lokalnych twórców. Działa to w ten sposób, że osoby nieznające nas, czy BrokenReed przyjeżdżają na koncert ze względu na gwiazdy: Hurt, czy Neony i przy okazji mają okazję do zapoznania się z naszą twórczością - wyjaśnia lider zespołu Markolm Band. Publiczności nie trzeba było zachęcać do zabawy. Młodzież, przede wszystkim uczestnicy koloni, turyści, ale także mieszkańcy dali się ponieść rockowej muzyce. - Super Koncert, Neony dały czadu. Widać, że są pełni energii. Impreza absolutnie warta wyjścia z domu, żeby dobrze się bawić - podsumowała Justyna Czokała z Wisły. Portal gazetacodzienna.pl objął patronatem medialnym wydarzenie.
|
reklama
|
a ja mam inne zdanie. Nawalona młodzież, poprock i nic.
Dodaj komentarz