W czasie Święta Trzech Braci piwo \"Mastne” i \"Brackie\" z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie będą sprzedawane w sposób odpowiedzialny. Oznacza to, że zgodnie z prawem cieszyńskie piwa kupią tylko osoby pełnoletnie.
W ramach akcji "18+" przed Świętem Trzech Braci Grupa Żywiec przeszkoli sprzedawców piwa w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji. Kupujących cieszyńskie specjały górnej i dolnej fermentacji sprzedawcy będą prosili o okazanie dokumentu potwierdzającego pełnoletność. Wszystkie osoby 18+ otrzymają specjalne opaski uprawniające do zakupu piwa. Na stoiskach z cieszyńskim piwem znajdą się również materiały z prośbą o niekupowanie alkoholu nieletnim.
- W czasie największego święta w Cieszynie Grupa Żywiec będzie prowadzić program odpowiedzialnego spożywania, ponieważ chcemy przestrzegać prawa i jednocześnie zależy nam na dobrym wizerunku piwa z naszego wyjątkowego XIX-wiecznego Browaru nad Olzą - mówi Monika Matak, odpowiedzialna w Grupie Żywiec za CSR.
Nowa inicjatywa dotycząca odpowiedzialnej konsumpcji piw z Brackiego Browaru Zamkowego wychodzi naprzeciw potrzebom zgłoszonym pod koniec kwietnia w czasie rozpoczętego dialogu społecznego Grupy Żywiec. Dialog z lokalnym społecznościami - obok Cieszyna - jest prowadzony również w Żywcu, Elblągu, Leżajsku, Warce oraz Warszawie. Program "18+" wprowadzony został jako standard na wszystkich istotnych imprezach organizowanych lub sponsorowanych przez Grupę Żywiec.
Zróbmy jeszcze akcję "Jeżdżę po mieście max 50 km/h" sponsorowaną przez Fiat Auto Poland
a ja myślałem że na Dniach Skoczowa znieśli zakaz sprzedawania nieletnim i dostawali wszyscy. Parki było okupowane przez młodzieńców a wokoło snuł się piękny zapach zioła.
ogródki piwne to gupia nazwa,jakos w cieplych krajach tego idiotyzmu nie ma bo nie samym piwem zyje czlowiek i te wszechobecne parasole,szpetne ploty-tragedia.
sobie mogliście darować. Pewnie chodzi Wam o reklamę, teraz wszyscy będą wiedzieć kto piję Żywca albo Brackie. Poza tym można to odebrać jako reklamę piwa w publicznym miejscu. Panie Komendancie SM, proszę się tym zjawiskiem bliżej zapoznać. Opaski będą się kojarzyć z piwem czyli należy przyjąć to jako reklama piwa. No, chyba, że Browarnych firm się Pan boi, a bohaterem jest przy Pan studentach.
ale za jointa na 3 lata do pierdla. Chrystus szlocha nad okrucieństwem i głupota swego dzieła.
Niestety w Polsce występuje ciche przyzwolenie na picie alkoholu przez nieletnich i to nie jest wina tylko i wyłącznie właścicieli sklepów czy ogródków sprzedających piwo.
bardzo dobra inicjatywa - gdyby tylko sklepy i ogródki też się do niej przyłączyły byłoby dobrze, gdyż często widzę na ogródkach na rynku gimnazjalistów 15 letnich pijących piwo - i jest to skandaliczne!
Dodaj komentarz