, środa 24 kwietnia 2024
Cieszyn: Akcja "+18" podczas Święta Trzech Braci
Program "18+" wprowadzony został jako standard na wszystkich istotnych imprezach organizowanych lub sponsorowanych przez Grupę Żywiec. fot. mat. pras. 



Dodaj do Facebook

Cieszyn: Akcja "+18" podczas Święta Trzech Braci

KK, mat. pras.
W czasie Święta Trzech Braci piwo \"Mastne” i \"Brackie\" z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie będą sprzedawane w sposób odpowiedzialny. Oznacza to, że zgodnie z prawem cieszyńskie piwa kupią tylko osoby pełnoletnie.
W ramach akcji "18+" przed Świętem Trzech Braci Grupa Żywiec przeszkoli sprzedawców piwa w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji. Kupujących cieszyńskie specjały górnej i dolnej fermentacji sprzedawcy będą prosili o okazanie dokumentu potwierdzającego pełnoletność. Wszystkie osoby 18+ otrzymają specjalne opaski uprawniające do zakupu piwa. Na stoiskach z cieszyńskim piwem znajdą się również materiały z prośbą o niekupowanie alkoholu nieletnim.

- W czasie największego święta w Cieszynie Grupa Żywiec będzie prowadzić program odpowiedzialnego spożywania, ponieważ chcemy przestrzegać prawa i jednocześnie zależy nam na dobrym wizerunku piwa z naszego wyjątkowego XIX-wiecznego Browaru nad Olzą - mówi Monika Matak, odpowiedzialna w Grupie Żywiec za CSR.

Nowa inicjatywa dotycząca odpowiedzialnej konsumpcji piw z Brackiego Browaru Zamkowego wychodzi naprzeciw potrzebom zgłoszonym pod koniec kwietnia w czasie rozpoczętego dialogu społecznego Grupy Żywiec. Dialog z lokalnym społecznościami - obok Cieszyna - jest prowadzony również w Żywcu, Elblągu, Leżajsku, Warce oraz Warszawie. Program "18+" wprowadzony został jako standard na wszystkich istotnych imprezach organizowanych lub sponsorowanych przez Grupę Żywiec.

Komentarze: (7)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Zróbmy jeszcze akcję "Jeżdżę po mieście max 50 km/h" sponsorowaną przez Fiat Auto Poland

a ja myślałem że na Dniach Skoczowa znieśli zakaz sprzedawania nieletnim i dostawali wszyscy. Parki było okupowane przez młodzieńców a wokoło snuł się piękny zapach zioła.

ogródki piwne to gupia nazwa,jakos w cieplych krajach tego idiotyzmu nie ma bo nie samym piwem zyje czlowiek i te wszechobecne parasole,szpetne ploty-tragedia.

sobie mogliście darować. Pewnie chodzi Wam o reklamę, teraz wszyscy będą wiedzieć kto piję Żywca albo Brackie. Poza tym można to odebrać jako reklamę piwa w publicznym miejscu. Panie Komendancie SM, proszę się tym zjawiskiem bliżej zapoznać. Opaski będą się kojarzyć z piwem czyli należy przyjąć to jako reklama piwa. No, chyba, że Browarnych firm się Pan boi, a bohaterem jest przy Pan studentach.

ale za jointa na 3 lata do pierdla. Chrystus szlocha nad okrucieństwem i głupota swego dzieła.

Niestety w Polsce występuje ciche przyzwolenie na picie alkoholu przez nieletnich i to nie jest wina tylko i wyłącznie właścicieli sklepów czy ogródków sprzedających piwo.

bardzo dobra inicjatywa - gdyby tylko sklepy i ogródki też się do niej przyłączyły byłoby dobrze, gdyż często widzę na ogródkach na rynku gimnazjalistów 15 letnich pijących piwo - i jest to skandaliczne!

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama