, sobota 19 października 2019
Po wakacjach Beskidy dalej kuszą turystów
Turystyka jest coraz bardziej istotną gałęzią naszej gospodarki, a ta kampania jest szansą na to, by w tym "sezonie po sezonie", również przynosiła zyski - mówi Jerzy Gorzelik członek Zarządu Województwa Śląskiego. fot: Tomasz Żak/slaskie.pl



Dodaj do Facebook

Po wakacjach Beskidy dalej kuszą turystów

JM, SLASKIE.PL
Rozpoczęła się kolejna ogólnopolska kampania promocyjna województwa śląskiego. Tym razem ona ma na celu zachęcić do krótkich pobytów weekendowych w regionie. Do końca listopada na turystów przyjeżdżających między innymi w Beskidy czeka sporo zniżek.

Pomysłodawcy kampanii chcą zachęcić turystów do odwiedzania województwa śląskiego przez stworzenie trendu "sezonu po sezonie", czyli w miesiącach jesiennych. Kampania skierowana jest w głównej mierze do ludzi młodych i aktywnych, którzy wolny czas spędzają chodząc po górach czy jeżdżąc na rowerze. Jak podkreślają twórcy kampanii zależy im przede wszystkim na zbudowaniu nowej mody wśród grupy docelowej, pokonanie nudy i jesiennej monotonii poprzez spontaniczne weekendowe wyjazdy w Śląskie. - Ta kampania jest pierwszą wojewódzką kampanią produktową w skali ogólnopolskiej. Jej przesłaniem jest promocja atrakcji województwa śląskiego przez zachęcenie do weekendowych wizyt w naszym regionie. Liczymy, że nasza oferta i proponowane zniżki na pobyt m.in. w hotelach, spotkają się z zainteresowaniem i zachęcą do wizyt w różnych częściach województwa. Turystyka jest coraz bardziej istotną gałęzią naszej gospodarki, a ta kampania jest szansą na to, by w tym "sezonie po sezonie", również przynosiła zyski - mówi Jerzy Gorzelik członek Zarządu Województwa Śląskiego.

Oferty, które uwzględniają specyfikę regionu, a więc bogactwo atrakcji turystycznych umiejscowione są w różnych częściach województwa i proponują trzy pakiety: jurajski, beskidzki i industrialny. Takie rozwiązanie ma dać potencjalnym turystom możliwość przygotowania podróży według osobistych zainteresowań i upodobań co do formy spędzania wolnego czasu, jak również stanowi zachętę do poznania nowych terenów i nowych atrakcji turystycznych. - Przeprowadzenie produktowej kampanii promocyjnej polegać będzie na sprzedaży weekendowych pakietów przyjazdowych, złożonych z dwóch noclegów ze śniadaniem w hotelach i obiektach noclegowych na terenie województwa śląskiego. Pakiety dostępne będą w miesiącach: wrzesień, październik, listopad bieżącego roku w obniżonej - nawet o 50 proc. - cenie. Przy ich konstruowaniu uwzględnione zostało zróżnicowanie regionu pod względem atrakcyjności turystycznej - mówi Tomasz Stemplewski, dyrektor Wydziału Gospodarki, Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

Na potrzeby kampanii uruchomiona została strona www.sezonnaslaskie.pl., na której znalazły się szczegóły dotyczące promocyjnych ofert. Przedstawione na niej ceny dotyczą dwóch noclegów weekendowych dla dwóch osób w pokoju dwuosobowym. Aby skorzystać z rabatów, podczas rezerwacji trzeba podać hasło: "Sezon na Śląskie". Dla korzystających z noclegów czekają też dodatkowe rabaty na lokalne atrakcje czy gastronomii w poszczególnych miejscowościach.

Komentarze: (3)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Wlasnie, niech pomyslodawcy doplacą do wyjazdu klientów np. 20% - po co ządać tego od np kwaterodawców, którzy juz bardzo cięnko przędą ?
Kusić turystów trzeba atrakcjami w miejscowościach wczasowych, zarowno w sezonie jak i po.
A wezmy np. taki Ustroń - tu juz od godz.8,00 jest ciemno na ulicach, miasto wymarle, nie ma kina, ogólnodostępny basen 10 lat temu Urząd Miasta opylił.
Co robić wieczorami w takiej miejscowości ?????? Czy warto tu przyjezdzać ???????

Jak to rozumieć? Ceny spadają, czyli.... Do tej pory były zawyżone? Czy może przedsiębiorcy ratują się, jak mogą i sprzedają klientom usługi za taką cenę, że nie mają zysku, ale przetrwają do wiosny????

Myślę, że nie byłoby w tym wielkiej przesady gdyby pomysłodawcy kampanii promocyjnej województwa śląskiego zaczęli od siebie
i przeznaczyli na ten cel np. 1/4 własnych poborów.
Myślę, że przedsiębiorcy na własnej skórze odczuli zubożenie społeczeństwa, dlatego taki przykład dany przez urzędasów byłby
jak najbardziej na miejscu

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama