, wtorek 12 maja 2020
Cieszyn: Podwójne morderstwo w centrum miasta?
W tej kamienicy w czwartek, 10 marca, rozegrał się dramat. fot. RC 



Dodaj do Facebook

Cieszyn: Podwójne morderstwo w centrum miasta?

MMT, JM, WOK, RC
Cieszyn: Podwójne morderstwo w centrum miasta?

W tej kamienicy w czwartek, 10 marca, rozegrał się dramat. fot. JM


Cieszyn: Podwójne morderstwo w centrum miasta?

Policja została poinformowana o zdarzeniu około godz. 16.30. fot. JM

Zwłoki dwóch młodych osób znaleziono w czwartek, 10 marca, po południu na korytarzu jednej z kamienic przy cieszyńskim rynku.
O godzinie 16.30 informację otrzymali cieszyńscy policjanci. - Ofiary to 16-letnia mieszkanka Cieszyna oraz 19-letni mieszkaniec Jastrzębia Zdroju. Rodziny ofiar zostały otoczone opieką psychologiczną oraz lekarską - mówi Rafał Domagała, rzecznik prasowy cieszyńskiej policji.

- Usłyszałam straszne krzyki na korytarzu. Kiedy wyjrzałam na korytarz, zobaczyłam dwoje młodych ludzi w kałużach krwi - chłopaka i dziewczynę, Dziewczyna mieszkała w tej kamienicy - mówi mieszkanka budynku przy Rynku 16, gdzie znaleziono ofiary.

- Na razie jest za wcześnie, aby mówić o przyczynach oraz ewentualnym udziale osób trzecich - dodaje Domagała i potwierdza wcześniejszą informację, że ofiary miały rany kłute.

Czynności wyjaśniające na miejscu zdarzenia zakończyły się po godz. 22.00. Do zbadania sprawy został powołany zespół składający się prokuratora oraz policjantów.
Komentarze: (82)    Zobacz opinię czytelników (0)    Dodaj opinie
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy pozostawionych przez internautów. Komentarz dodany przez zarejestrowanego użytkownika pojawi się na stronie natychmiast po dodaniu. Anonimowy komentarz zostanie opublikowany z opóźnieniem, po jego akceptacji przez redakcję. Komentarze niezgodne z regulaminem będą usuwane.

Sądzę, że warto też pomyśleć o drugiej stronie medalu, czego nigdy nie bierze się pod uwagę w takich sytuacjach, uczucia kogoś kto został zraniony przez zakłamanie.. dziś ludzie nie potrafią mówić sobie w oczy, że to koniec związku, wolą pokątnie spotykać się z kimś innym, a mieć zabezpieczenie w postaci swojego obecnego partnera. Wartościowi ludzie, poukładani potrafią porozumieć się nawet nie będąc już parą. Ale do tego wszystkiego trzeba dużo odwagi i szczerości, czego w tym przypadku być może dziewczynie zabrakło. Samobójstwo to nie jedna decyzja, a setki myśli, problem złożony. Patrząc z innej perspektywy - rodzica.. każdy powinien znać swoje dziecko, a jeśli rodzic z pełną świadomością utwierdza dziecko w przekonaniu że oszukując swojego partnera robi dobrze przyczynia się do pewnych rzeczy. Zabawa uczuciami i spotykanie się z kimś innym na boku prowadzi do takich konsekwencji. Mówmy wprost i szczerze, a nie czekajmy aż "coś" samo wyjdzie, bo tak jak w tym przypadku może być za późno.

tomek był moim naj lepszym ziomkiem a ten ktoś to jakiś frajer... (*)

s.w chlopie to miales przekichane ale to nie powod zeby teraz ziac nienawiscia do mlodego pokolenia. Ja naleze do starszej generacji wiec nie pisz ze nic nie wiem. Twoje slownictwo daje duzo do zyczenia, troche kultury !

i ja tez popieram agnieszke bo dziejsza mlodzierz jest gowno warta pasa i lac to jest wina starych bo te gnojki mzja wszystko do roboty i to w pole ja jak chcialem na buty czy spodnie to musialem sam zarobic siano suszyc a teraz to te gowniarze maja wszystko a to wina tylko i wylacznie starych robta tak dalej to bedzie lepiej a ty to gowno wiesz co sie na swiecie dzieje

wlasnie dlaczego ci mlodzi zgineli bo jakis wariat z nozem po miescie goni normalny zdrowy czlowiek nie zabija dwoje ludzi to jakis albo wariat albo psychol kazdy czlowiek ma chyba rozum a to jest wina tylko rodzicow ze wychowali nie czlowieka tylko morderce a tacy nie maja miejsca w normalnym swiecie

@Agnieszka ale co ma wspolnego ta sprawa z nakladaniem kosza na glowe nauczyciela? Komentujemy tu zaqbojstwo dwojga mlodych ludzi, jeszcze nie bylo sekcji zwlok, jeszcze policja nikogo nie zlapala a Ty juz oceniasz mlode pokolenie, im przypisujesz morderstwo. Moze poczekaj najpierw na fakty a potem zabierz glos.

narkotyki byly sa i beda tego nie unikniemy a tobie sie to podoba jak uczen na glowe nauczycielowi naklada kosz ze smieciami na glowe filmuje to i puszcza w internet a mlodzierz jest rozpuszczona jak dzidowski bicz kogos skopac albo zabic bo na piwo czy na fajki braklo kasy wez sie obudz bo ty chyba nie wiesz na jakim swiecie zyjez

@Agnieszka za moich czasow tez nie bylo komputerow i komorek ale byly narkotyki, alkohol i mlodociane matki. Ale co to ma wspolnego z ta sprawa? Nie znalas ani tego chlopca ani dziewczyny, bo gdybys znala to bys wiedziala, ze to byli porzadni mlodzi ludzie. A co do ciazy to prokurator zdementowal informacje jakoby dziewczyna byla w ciazy. Ale nawet gdyby byla to co? Ciekawa jestem w jakim wieku Ty zaczelas wspolzycie lub Twoje dzieci? Jak mozna sadzic kogos kogo sie nie znalo? Taka tragedia dla rodzin, dwoje mlodych ludzi stracilo zycie a tu sie sady wydaje...wstyd!!!

Śpij Tomku jesteś już daleko stąd........

Wychowałam sie w stanie wojennym, nikt nikogo nie rozpieszczał, nie było tzw, bezstresowego wychowania, a młodzież była bardziej zdyscyplinowana i odpowiedzialna..nie w głowie jej były zabijaki, miłośc na pokaz i zachodzenie w ciąze w wieku, 15, 16 lat...
Wolność zdemoralizowała świat...

za moich czasow nie bylo ani komorek ani komputerow w takich czasach zyjemy ze dziciaki maja wszystko powinny wrocic te czasy jak kiedys nauczyciel jak uczniowi lanie dal to w domu sie nie przyznal bo mial poprawke od rodzicow wiec pytam czyja to wina odpowiedz jest prosta wina rodzicow jak wychowuja dzieci dzieciaki zabijaja swoich rowiesnikow bo chca zobaczyc jak to jest w realu obejrzy gowniarz film i szaleje albo gry na necie to jest chore tez mam syna jest uczniem gimnazjum i mam nadzieje ze bedzie dobrym czlowiekiem rodzice bardziej pilnujcie i kontrolujcie wasze pociechy wiecej zainteresowania co wasze dzieci robia z kim sie kontakuja ja poswiecam synowi duzo czasu mimo ze pracuje na zminy i mam zawsze czas dla swojego dziecka wysluchac problemow i doradzic jak jest taka potrzeba

strach po ulicach chodzic za duzo gier i luzu maja szczyle

taa.. sąsiedzi słyszeli jak w domu były libacje alkoholowe! A jak [*] Justa i Jerzyk [*] wołali o pomoc to nic nie słyszeli! jprd! ;<

tyle sie z nimi przeszło.. libacje, imprezy, wspólne wypady na miasto ;<
ehh.. trudno w to wszystko uwierzyc ;(

dlaczego własnie oni ;((

dla nas zawsze będziecie żywi [**]

Straż Miejska w cieszynie to jedna wielka katastrofa, Często ich widywałem jak zwracali uwagę komuś np w parku pokoju, np Siedziała para dziewczyna na kolanach chłopaka dostali mandat za niestosowne zachowanie. Tak samo widziałem nie raz jak zatrzymuje tych dzieciaków na tych wyczynowych rowerach straszą ich mandatami i nic więcej.
Odnośnie tej sprawy sam znałem tomka i muszę powiedzieć ,że nie wierzę żeby ten chłopak popełnił samobójstwo jakoś to do mnie nie dociera.

A dlaczego ktoś inny? Może Ty chcesz się zamienić miejscem z nimi?

To prawda misia szkoda ukłony dla sióstr,a matke znałam osobiście

WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA SIÓSTR TOMKA SUPER CHŁOPAK A MATCE PO CO PRZECIEŻ ODDAŁ ICH DO BIDULA ME......

masakra mieszkam w goleszowie niedaleko cieszyna jak to przeczytałem ....mam dziewczyne kocham nia bardzo chodzi tam do szkoły martwie sie o nia jestem z nia juz półtora roku nie chce jej straci przez jakiegos ...... kocham ja bardzo i ciagle o niej mysle nie umiem zyc bez niej mam nadzieje ze nic sie jej nie stanie pozdrawiem wszytkich tych których ta straszna tragedia utkwiła w sercach

jeżeli system jest zły to trzeba go zmienić

do lexx: bijesz w system czlowieku a nie w policje

niech się zastanowią rodzice co wychowują bo to rodzce wychowują to co wychowują

i pmyslec ze jeszcze w czoraj ich widzialem na lawce na rynku a teraz zostana pochowani [*][*] Dlaczego Oni ;((( a Tomek to juz nie wiem jak sie ogarne z tym ze jego juz nie bedzie chodzilem z nim do klasy do budowlanki do cieszyna ;((( i naprawde gdy sie dowiedzialem to nie wiedzialem co mam zrobic na nim zawsze mozna było polegac ;((( Spoczywajcie w Pokoju Szczęśliwa paro ;[**]

i od niej oczekujemy podobnej skuteczności w szukaniu sprawców tej zbrodni jaką się chwalą przy przeszukiwaniu wystraszonych gówniarzy z ziołem.

To ma piernik do wiatraka, że dzień wcześniej asy z cieszyńskiej policji dumnie chwaliły się na łamach tego portalu złapaniem "mężczyzn" posiadających kilka gram trawki.

Proszę przywrócić stanowisko KATA w mieście Cieszynie i egzekucje na Rynku - odstraszy to patologie od tak okrutnych czynów. Zróbcie nabór ochotników na KATA i jego pomocników - pożytek społeczny większy niz wszystkie straze miejskie i wiejskie w całym kraju razem wzięte.

ogromny żal ogarnia,gdy czyta się komentarze walniętej młodzieży ,chociaż byłaby w ciąży to co ?!!!To powód ,aby paplać nad tym-ciemniary!!!!!!
Współczuję ogromnej tragedii Rodzinom.

Myślę że dobrze że jest komentarz do tej strasznej tragedii bo widać wyrażnie że mlodymi ktorzy glownie pisza wstrząsnęło mocno i bardzo dobrze niech sie zastanowia nad swoim zyciem bo dzisiaj wielu znich nie ma juz żadnych hamulcow i Żyje byle jak - oczywiście nie wszyscy!! A na temat powodow śmierci na pewno się dowiemy . Smutne to wszystko.

Myślę że dobrze że jest komentarz do tej strasznej tragedii bo widać wyrażnie że mlodymi ktorzy glownie pisza wstrząsnęło mocno i bardzo dobrze niech sie zastanowia nad swoim zyciem bo dzisiaj wielu znich nie ma juz żadnych hamulcow i Żyje byle jak - oczywiście nie wszyscy!! A na temat powodow śmierci na pewno się dowiemy . Smutne to wszystko.

u konkurencji gazetycodziennej jest materiał dźwiękowym, w którym barmanka stwierdza, że dziewczyna z matką często przychodziły do ogródków na piwo

Ludzie wam się coś w głowach pomieszało. Matka zamordowanej dziewczyny nigdy nie piła alkoholu. Jak można kogoś tak obrażać, w tej kamienicy były burdy alkoholowe ale nie w jej mieszkaniu. Proszę sprawdzić czy były interwencje. Jak łatwo można komuś zszargać opinię. Wredni jesteście i tyle. Nie chciałabym mieć takich sąsiadów.

...:)

Do policjantów cieszyńskich - weźcie się za tych, co włamują się do naszych mieszkań...

do "Szanowna Redakcjo": wolnosc slowa czlowieku!

do lex: co ma piernik do wiatraka?! to cieszyn a nie warszawka

jak kolesiostwo, sitwa, układy, kombinacje, pozwoli to rozwiążą

"gdy policja ochrania polityków kolumny i gdy bije tych co poglądy mają inne, w tym samym czasie, zupełnie niedaleko, znaleziono zasztyletowanego człowieka" Kazik

no panowie z prokuratury cikawe czy uda sie wam rozwiazac ta sprawe bo jedyne co potrafi cieszynska policja to lapac dzici z odrobina marihuany a jak juz sprawa jest powazna to jak ktos sam sie nie przyzna to sprawa pozostaje bez rozwiazania!!

Zastanów się dwa razy nim raz coś napiszesz. Z Twojego tekstu wynika, że starsi od nich mogą ginąć tak tragiczną śmiercią.

Podwójne samobójstwo? Co wbili sobie noże nawzajem na klatce schodowej? Bzdura..

straszne...i to w samym centrum miasta...a gdzie straz miejska? przeciez sa po to zeby pilnowac miasta

znałam.....

ale teraz się okaże, że strażnik nic nie widział, a dane "się nadpisały"...

gówno wiecie a piszecie... jaki Jerzyk??? pieprzenie i ta ciąża!!!! pierdoły opowiadacie, jak nie macie bladego pojęcia to się nie wypowiadajcie!

jak zablokują komentarze, to im ilość odsłon pójdzie w dół..

j/w

w imię elementarnej przyzwoitości, proszę o zablokowanie dyskusji pod tym tekstem.

Poszlaki wskazują, że było to podwójne samobójstwo. Młodzi prawdopodobnie byli naćpani i planowali ten krok.
Na razie czekamy na wyniki sekcji.

Eh.. Tak trudno w to uwierzyc, ze Twarze, ktore widywalo sie w Gimnazjum, na ulicach, w parkach, na basenie, z ktorymi sie czasami rozmawialo, wkrotce zostana na zawsze Pochowane..

czy to byla Justyna Sowka????????

Niee wierze..;(( Juzia, Jerzyk..;(((( Śp..;((

Dodaj komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.

Więcej informacji na temat formatowania

Image CAPTCHA
Wpisz znaki widoczne na obrazku.
reklama
reklama