Piątka reklamuje się w CzechachWładze kurortów zapytały więc o ceny Telewizję Ostrawa. Okazało się, że reklama w podobnym, przedpołudniowym programie u Czechów jest dużo tańsza. W efekcie ekipa czeskiej telewizji odwiedziła z kamerą najpierw Brenną. Nakręcili piękne górskie pejzaże, stylową willę Konczakówkę, w której zobaczyć można wiele pamiątek związanych z miejscową tradycją łowiecką, stadninę koni huculskich. Potem filmowcy pojechali do pozostałych miejscowości. Kilkunastominutowy program parę dni temu został wyemitowany po raz pierwszy, będzie jeszcze powtarzany. Jednorazowo mogli go także zobaczyć widzowie pierwszego programu czeskiej telewizji. Mało kto go w Polsce oglądał, bo niewiele osób, nawet w nadgranicznych miejscowościach, ogląda czeską telewizję. Czy będą tego jakieś efekty? W zeszłym roku pisaliśmy o tym, że Cieszyńskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Gospodarczych Delta Partner za pieniądze Unii Europejskiej przeprowadziło badania ruchu turystycznego na terenie Beskidzkiej Piątki. Okazało się wtedy, że choć region odwiedza rocznie ponad 2,5 miliona turystów, to są to głównie mieszkańcy Górnego Śląska (ponad 70 proc.). Jak to się ma do reklamy w Czechach? — Ta promocja kosztowała nas zaledwie 6 tys. zł, jednak to wcale nie był zły pomysł. Czesi mieszkający w miejscowościach, gdzie zasięg ma ostrawska telewizja, mają w Beskidy bardzo blisko. To ludzie aktywni, lubią jeździć na nartach, rowerach, więc na terenie Beskidzkiej Piątki znajdą wiele atrakcji dla siebie — mówi Bartosz Tyrna z Delta Partner. Dodaje, że to nie jedyna forma promocji Beskidzkiej Piątki, kurorty pokażą się np. na targach w Katowicach. Na początku maja Beskidzka Piątka złoży także wniosek o unijne fundusze na promocję.
|
reklama
|
Всякая реклама есть средство отделить человека от его денег.
No nareszcie !Znam wielu w Trzyncu co nie bardzo wiedza ,ze istnieje Wisla. i Uston z sanatoriami !!
po co do Polski u nas taniej i bez tłumuw hanysuw to može wyprubowacz ARD albo BBC hehehehe
Dodaj komentarz